• Viffy

Ont i ljumsken...

Jag har haft ont i ljumsken och en liten bit inåt på vänster sida sedan i fredags. Det är knappt så jag kan gå och det är ett helt företag att vända sig i sängen. Någon mer som har så och vet vad det är som gör att jag har ont?

• Svar på tråden Ont i ljumsken...
  • Viffy

Jag hade så för nån vecka sen också men det försvann igen. Nä inga andra krämpor förutom dom vanliga som kramp i vaderna och halsbränna osv. men det kan man ta ju =)

• Viffy

jessica hansson: Det sa min sambo till mej med =) Men man har ju inget val när det gör så ont och då går man ju lite tokigt för att det ska kännas lite bättre.

annsofi123: Nä inga plitor o sånt tack och lov. Jag har faktiskt varit ganska skonad från diverse olika krämpor och sånt hittills och det är jag glad för =)

• Viffy

Dalle: Usch det lät ju inte lovande!!! Hoppas, hoppas att det försvinner igen iaf.

• Viffy

Dalle: ja ok...jag va in till mvc idag men min bm var inte där då så hon ska ringa mej imorgon ist. Får se vad hon säger om det. Men det är ju tur att det försvinner. Skönt att man "bara" har 10 veckor kvar =)

• Viffy

Åh vad skönt att höra att det är fler än jag som har ont i sina stackars ljumskar =) Då vet man ju att det inte är nån fara.

• Viffy

Storken: Ja exakt..jag får också halta fram och ömsom vagga...haha..ja man måste se bra otymplig och rolig ut när man tar sig fram i snigelfart...tänk om det ändå kändes hälften så roligt som det kanske ser ut..

• Viffy

Jag vet inte hur jag ska beskriva hur jag har ont, både huggande och molande kanske. Men en sak är säker: Ont gör det!

• Viffy

Usch vad jag hatar att ha så här ont och idag är det ännu värre. Det är knappt så jag kan gå och jag som har gett mej sjutton på att jag ska städa idag, så det tänker jag göra också hur ont jag än har.

Svar på tråden Ont i ljumsken...