• Gumlan

såååå irriterad på helgon, får man göra såhär????

min sambos konto på helgon har blivit avstängt, utan någon förklaring, utan att han gjort något!!! han deltar inte i några diskussioner utan använder bara galleriet till att lägga upp bilder på familjen och så pratar han med vänner som bor i andra länder och han har svårt att kontakta på annat vis. han har altså INTE brutit mot några regler!!!

Nu har jag ifrågasatt detta o mina inlägg blir direkt bortplockade!!skrev då till hon som har hand om det forumet som inläggen blev bortplockade från o hon bara raderar det jag skriver!! sååå frustrerande! fick ETT svar där hon skrev att dom går inte ut med information om bortplockade medlemmar!

Dom har inte tagit bort hans bildgalleri utan bilderna ligger där till almenhetens beskådan och han kan itne ta bort dom, så får man väl inte göra?? är inte det brott mot PUL?? att spärra någon så den itne kan ta bort bilder den lagt där!

och får man verkligen spärra en medlem utan förklaring om den itne brutit mot någon regel?? bara för att man själv stör sig på något med den??

vad gör man???

• Svar på tråden såååå irriterad på helgon, får man göra såhär????
  • ninanell

Helgon.net anser jag över lag vara ett välfungerande forum *älskar älskar* förutom just detta fenomen.
    De avregistrerar utan att motivera till vad det beror på.

Kan du inte gå in och kolla avtalet man accepterar när man blir medlem.
    Står det där att man accepterar förhållandet att bli spontant avstängd utan motivering, har man ju accepterat det i och med registrering.

Annars skriv, så ska jag komma med fler bra och lagmässiga råd.

Kram på er!

• Glowstar

Mitt konto försvann också, blev hemskans förvånad när jag skulle logga in...Hade inte heller gjort någotning mystiskt, möjligen hade det gått för lång tid sedan jag varit inloggad om det nu finns någon sådan gräns? Konstigt...Hoppas mitt galleri försvann, för som du säger vill man ju inte ha sådant liggandes kvar och ej kunna radera det!

• Gumlan

det står att man kan bli avstängd om man bryter mot reglerna elelr på annat sätt anses som olämplig utan att helgon behöver ge en förklaring till varför. men om man VET att man inte brutit mot någon regel? vad gör att man anses som olämplig???

och hur som helst så måste dom väl plocka bort allt då? inte låta galleriet va kvar så han itne kan radera bilderna om han vill?

glowstar - vad hette du? så kan ja kolla om ditt galleri är kvar? ja tror dom kan ta bort om man itne varit där på väldigt länge...

• ninanell

Väldigt underligt det där... *morr*

Nåja. Det har aldrig hänt mig och jag är både kontroversiell och jävlig därinne, men jag har vänner som råkat ut för det.

Kan han nyregistrera sig?
    Ni måste ju ha ett gemensamt ip, så de verkar ju inte ha spärrat det?

• Gumlan

jag har varit medlem i 5 år typ, ett tag var jag mycket aktiv i forumen och sa både dittan o dattan icke politiskt korekt men jag har aldrig blivit avstängd elelr tillsagd! Han gör ju inget där!! han är där en gång i veckan typ o pratar med vänner o byter blider i galleriet!!

han nyregistrerade ju sig för att ifrågesätta vad han gjort för fel, men hon tog bort hans konto direkt igen.

• Gumlan
    inte skrev 2007-01-21 12:30:43 följande:
    Inget 1488-relaterat då?
    vad är det? *trög*
  • Helgona

Underligt men meila någon på redaktionen!.....

CARPE DIEM
  • Gumlan

jag hoppas inte en torshammare räknas in? för en sådan har jag också runt halsen... hans tattueringar är mest magiska symboler, pentagram o grejer & så lite runor o tribaler, inget som går in under det du syftar på...

han har aldrig deltagit i diskussioner på helgon över huvudtaget verken korrekta eller icke korrekta elelr jo han kanske har stält en fråga om body bildning någon gång men ja tror inte att det är speciellt förbjudet elelr olämpligt? :p

Svar på tråden såååå irriterad på helgon, får man göra såhär????