såååå irriterad på helgon, får man göra såhär????
min sambos konto på helgon har blivit avstängt, utan någon förklaring, utan att han gjort något!!! han deltar inte i några diskussioner utan använder bara galleriet till att lägga upp bilder på familjen och så pratar han med vänner som bor i andra länder och han har svårt att kontakta på annat vis. han har altså INTE brutit mot några regler!!!
Nu har jag ifrågasatt detta o mina inlägg blir direkt bortplockade!!skrev då till hon som har hand om det forumet som inläggen blev bortplockade från o hon bara raderar det jag skriver!! sååå frustrerande! fick ETT svar där hon skrev att dom går inte ut med information om bortplockade medlemmar!
Dom har inte tagit bort hans bildgalleri utan bilderna ligger där till almenhetens beskådan och han kan itne ta bort dom, så får man väl inte göra?? är inte det brott mot PUL?? att spärra någon så den itne kan ta bort bilder den lagt där!
och får man verkligen spärra en medlem utan förklaring om den itne brutit mot någon regel?? bara för att man själv stör sig på något med den??
vad gör man???