• Anonym

hemmagjord DILDO???

Varför inte beställa hem?
    De kommer i helt diskreta kartonger så ingen vet vad du beställt. Iaf gjorde min det, å jag bor i ett litet samhälle så annars hade alla vetat det vid det här laget...

• Anonym

Prova med ett isterband *s*

Det gjorde jag en gång i tonåren...MED kondom på förstås *s*

• Anonym

Helt ärligt.. kan en choritso vara fel tänker storlek?

• Anonym

stoppa en kondom med bomull eller papper så den blir kompakt, å med lite glidmedel...... njut

• Anonym

men gud... köp en dildo så är problemet löst..

• Anonym

Men det går ju att beställa från typ Ellos och Josefssons, det är ju inte några konstiga paket. Då kan man ju dessutom beställa nåt mer att "skylla på", om nån nu skulle fråga.

• Anonym

tror man har större chans att göra sig illa eller få en oönskad infektion om man använder "fel" objekt... dildosar är ju ändå både testade och formade för att användas i underlivet...

• Anonym

Ett eget testat förslag i min ungdom när jag bodde hemma. Tandborstfodral i samband med dusch. Lagom grov för en nybörjare och tillräckligt lång för att man inte ska vara orolig för att den ska fastna/försvinna etc. Och samtidigt inget som går sönder eller ser konstigt ut i ett badrum. Kanske till och med finns i badrumsskåpet...

• Anonym

Om du vill göra en dildo hemma kan jag rekommendera att du använder stearin. Tänd en massa värmeljus och ta sedan stearinet när det är lite halvstelt, du vet så som det blir när det är kul att modellera med. Då kan du göra den så stor eller så liten som du vill.

Använd kondom på dilon, eftersom stearin nog inte är så hälsosamt.

• Anonym

Den blir hård när den sen stelnar, men mjukas igen upp när du väl använder den.

Svar på tråden hemmagjord DILDO???