• Anonym (onani)

hemmagjord DILDO???

Jag vill inte gå till en affär, och vill INTE beställa hem, så vad säger ni? Vill ha något som inte är så brett i omkrets... Gärna mjuk/halvmjuk.

Har ni tips på "hemmagjord", provade en avlång roll on, men tyckte att den var för stor/bred, så jag klarade inte av att ta in den i vaginan. Skulle vilja få det som "äkta sex"... Japp som sagt tips?

• Svar på tråden hemmagjord DILDO???
  • Anonym

Ett eget testat förslag i min ungdom när jag bodde hemma. Tandborstfodral i samband med dusch. Lagom grov för en nybörjare och tillräckligt lång för att man inte ska vara orolig för att den ska fastna/försvinna etc. Och samtidigt inget som går sönder eller ser konstigt ut i ett badrum. Kanske till och med finns i badrumsskåpet...

• Anonym (cernit)

I övre tonåren tillverkade jag en verklighetstrogen dildo av cernitlera. den var såå bra!! Nu så här mer än 10 år senare funderar man på om cernit är så hälsosamt att ha i underlivet...  Nåja, den var lättillverkad och sköön!

• Lucina

När man beställer från t.ex Lustjakt så skickar dom ju inte hem paketet utan man får ju hämta ut det i en närliggande affär som har brevutlämning.. Och paketen är så diskreta att man aldrig kan gissa vad det är.

Glömde nästan, en dildo behöver absolut inte vara dyr för att vara bra. Jag köpte en för 600:- som jag aldrig använt nästan. Hittade däremot en favorit för 99:-

Gurka, morötter, banan, vissa flaskor men jag rekomenderar att ha en komdom på om du håller på med grönsaker och att vara noga med hygienen om man hittar andra saker som man vill använda.

Lycka till

• Anonym (hmmm)

men hur gör ni med cernit leran då? låter ni den stelna då eller använder ni den mjuk?

• Anonym (Ballerina)

hehe ja cernitlera ja.. jo självklart måste man bränna den först i ugnen ... sen kan man ju faktiskt trä över en kondom över... kanske inte är så bra annars att stoppa in cernitlera sådär..

Man kan ju få den precis som man önskar med eller utan ollon... :P

• Casper Hugo

Men gå till en sexshop & be att få dildon inslagen då En liten luring..hihi

• Vickyb

Banan med kondom Den är ju lite mjuk..

Eller så tar du en morot, välj i affären vilken storlek du vill ha och forma till ett ollon så har du en penis, fast styv och rätt hård!

Lycka till.

Måste tilllägga att detta har jag aldrig testat!

ღ Är lycklig och stolt mamma till en ღ LINNÈAღ , som skall bli storasyster i Juli
  • Anonym

Om du vill göra en dildo hemma kan jag rekommendera att du använder stearin. Tänd en massa värmeljus och ta sedan stearinet när det är lite halvstelt, du vet så som det blir när det är kul att modellera med. Då kan du göra den så stor eller så liten som du vill.

Använd kondom på dilon, eftersom stearin nog inte är så hälsosamt.

• Anonym

Den blir hård när den sen stelnar, men mjukas igen upp när du väl använder den.

• Mamsis

Beställ via nätet istället. Inte ens vi som jobbar på posten kan gissa vad det är i paketen, så diskreta är de.

• Anonym (Köppäbä)

Man kan tälja till t.ex.en morot (engångsbruk) eller forma ett stearinljus (återanvändbar) till önskad storlek och form. Kreativt, eftersom man kan experimentera med olika varianer för billig peng. Linda in dem i gladpack så de glider ordentligt. 

Korv är helt överlägset allt annat dock, lagom mjukt och böjligt, men ändå tillräckligt fast. Någon annan sort än de vanliga varmkorvarna ska det vara. 

Svar på tråden hemmagjord DILDO???