• myself

Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??

Är de här riktiga bilder? Finns det verkligen några stackare som ser ut så här? Ujuj, hoppas verkligen jag inte trampar någon på tårna nu.. men jag undrar faktiskt!

gunther.has-a-small-penis.com/

• Svar på tråden Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??
  • turia

å andra sidan när jag tittar igen så var den oroväckande liten..

• myself

hmm jo antagligen.. men även om den ökar med 100% lär det ju inte bli speciellt tillfredställande. eller?

• Dino78

Hoppas nästan att det är fejk - för hans skull! Jag menar liten i all sin mening men detta var ju inte ens litet - det var ju obefintligt! Stackare...

• myself

Dino78
    *skrattar* det var en kul kommentar

• mamma37

*skrattar* åt Dino78 kommentar

• cockey

Ok, man får verkligen hoppas att den växer med sin uppgift annars lär det inte bli många barn gjorda*s*

• Magenta

Det finns ett medicinskt namn för penisar under 10 cm. Tror att det är typ mikropenis eller något liknande. Där har ni något att stoppa i hjärnförrådet för värdelöst vetande :)

• Pirran

Jobbar som undersköterska och jodå, det finns den typen av snoppar oxå.
    En stor del av snoppen finns inuti kroppen..hos ALLA män, men säkert är det inte kul för de här männen att visa sig naken.
    Vet inte om det är omöjligt att ha samlag, men tycker att det måste vara svårt...även, som nå'n annan sa, den ökar 100% så är det fortfarande väldigt kort.
    Hoppas att det går ändå(hehe) för de här männen..att det fungerar tillfredställande menar jag ju!

• Ead

De översta ser "inpetade" ut!

• Nyfiken gul

Min sambo har 4 cm i slakt tillstånd men kan ståta med hela 25cm vid stånd....

Så visst kan de bli större än man tror.......

Svar på tråden Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??