• lejah

PCO-ovanligt trött!?

Jag fick reda på att jag har PCO i december!! Har varit jätte trött en längre tid! Redan innan jag fick veta att jag hade PCO!
    Kan denna trötthet bero på att jag har detta??
    Var hos läkaren för några veckor sedan för att kolla blodvärden mm. Visade ingenting och när jag sa att jag har PCO svarade hon mig lite småtykigt att det kan vara psykiskt! Eftersom jag vet att jag har det! Hmm när jag då sa att jag har varit trött långt innan så visste hon inte vad hon skulle säga!! Jag somnade t o m inne i läkarrummet innan hon kom!! Det här känns inte helt rätt! Ska in på fler undersökningar nu i början på februari!! Någon som vet, är det vanligt att man kan bli så här trött av PCO??

• Svar på tråden PCO-ovanligt trött!?
  • läslusen

Jag kände mig jättetrött förut. Har PCOS och hade dessutom underfunktion av sköldkörtelhormon visade det sig. Vet inte om det var PCOS som gav mig tröttheten.

• Wednesday85

jag är också trött väldigt ofta..men jag har ingen aning om det beror på att jag har pcos eller inte.

• lejah

Ok... Jag får val vänta och se vad dom säger när jag ska på vidare undersökning!!! Men det börjar bli jobbigt!! Inte bara för mig utan för dom i min närhet också!!!

• lejah

Måste bara fråga! Kan inte så mycket om PCO-S! Är det stor skillnad att ha PCO och PCOS??

• Wednesday85

jag kan inte så jättemycket heller men jag tror att man har mer symtom när man har pcos.

• Villhabääbis

jag har oxå pco och är väldigt trött ofta!

• lejah

Hej Villhabääbis!! Då sitter vi i samma båt!!!! Har ni försökt få barn länge???

Svar på tråden PCO-ovanligt trött!?