• jenn79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Skoj!!

satt inatt kl 2 och scrappade lite fotoramar Riktigt kul!! Men då det var som ett "dragspel" så fick det bli dekos på och inget papper, då jag inte kom på hur jag skulle fästa pappren så det skulle bli snyggt.. Fundersam Ja, kul var det iaf

• jenn79

mammsy: Jag lovar att jag ska fixa det BARA jag hittar laddaren till kameran Den är spårlöst borta... Så här hushåller vi med det lilla batteriet som finns kvar, till viktigare saker enligt min man DVS fota när Busan gör något kul

• jenn79
    camasunary: Det måste vi ju!! Med alla delar så får vi en hel kamera med ALLA delar till japp, så måste det vara, bankdosa+laddare= VÄLDIGT BORTA
  • jenn79
    jo79: *asg* vad smart hon är!! Jag tittade efter och där var den inte *tack å lov* Men, måste man betala för den nya?? Isf måste vi leta mera
  • jenn79
    matrirk: vad dåligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skulle ringa och klaga!!
  • jenn79

Kommer  inte på én rubrik till min LO Så jag behöver hjälp!!!!!!!! (tyvärr kan jag inte ladda upp den, då batteriet snart är slut å laddaren borta *grr*)

Men det är iaf på min dotter (8 mån) r påÖF och leker med telefonen (som har hjul under) vet ni vilken jag menar ??? Det 4 olika bilde, hon kryper, smakar (nästan) på den osv...

Det står helt still

• jenn79

BG serierna är jag kär i Oskyldig...  Vill ha ALLA!!!!!

claudia: När jag har bestält så har jag shoppat för ca 1000 sv kr Och sen tillkommer frakt. Jag har resonerat så här: Bättre en mega beställning sällan därifrån och komplement shoppa från svenska butiker Vågar man beställa så får man ganska mycket mer...

Diana J: farlig länk du tipsade om Nu är det ju ÄNNU mer jag hmm, behöver ha

Har hunnit göra 1 st dubbel och enkel LO idag Har kört fast lite så jag skitter och gör alla skisser från Scrapbooking mm, riktigt kul att göra lite nytt

• jenn79
    Loppan: Det finns en lag som säger så här Går man tidigt från jobbet är det FÖRBJUDET att städa Man SKA scrappa då

Fnyz: läcker LO!!!

Sitter och kikar runt för att få lite inspiration inför kvällens scraptid Tis och tors är MINA scrapp-dagar då maken är borta mån och ons och tränar...
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket