Förr oss som är fast i Scrapträsket
Tjejer...jag vill bara säga att www.pyzzla.se finns inte mer... :( Bara så ni vet...
Tjejer...jag vill bara säga att www.pyzzla.se finns inte mer... :( Bara så ni vet...
Scraproom har oxå nya numret. Såg det nu när jag var inne och kollade...
Jag har beställt från www.KTCrafts.com några gånger och har varit jättenöjd varje gång. En gång fattades en grej, och jag mailade henne och den kom bara några dagar senare.
Jag har betalat med mitt VISA-kort alla gånger och det har funkat jättebra. Jag har aldrig fastnat i tullen, hon kryssar för "gift" dvs gåva på lappen.
Jag brukar beställar för minst 500 kr när jag beställer från utlandet, jag tycker att det ska löna sig med portot och så...
Har ni sett www.scrappa.com ?? Det är en sida där man kan läsa eller recensera Scrapbooking- och stämpelbutiker. Både live och webbutiker.
Intressant att läsa när man ska beställa...
Jag har oxå beställt från Scrapaddicted idag. Det blev typ för 200, jag hade inte tid att sitta och kolla mer eftersom dagis blir sura om man kommer alldeles för sent och hämtar...
Sol30: En del saker mår de bäst av att inte veta...
Scrapaddicted ligger ju i Löberöd, det är inte så långt från Lund.
Eller torrpastell. (Chalks) Det funkar som ögonskugga...
Vi har en hall som vi inte använder, en "finingång" som jag har inrett till scraprum. Alternativet var att ta in ett skrivbord i vardagsrummet, men det gillades inte alls. Det är skönt att kunna stänga dörren om grejerna eftersom den lille mannen (snart 2 år) oxå vill hjälpa till. Han har ritat med bläck på utsidan av ett av mina nya album och det räcker.