Inlägg från: Johannapanna |Visa alla inlägg
  • Johannapanna

Förr oss som är fast i Scrapträsket

till publiceringen på SWEbloggen!! Superfint scrappat som vanligt!!

• Johannapanna
    liiinda skrev 2007-01-22 11:22:43 följande:
    Lägger till i favvisarna!Stort grattis Fnys! Den är döläcker o så härligt goa kinder din flicka har Någon som har varit inne på scrapaddicteds blogg idag
    O är det du som har gjort den fina layouten? Underbar!!!
  • Johannapanna
    Fnyz skrev 2007-01-22 15:04:05 följande:
    nu har jag lagt upp dubbeln som ajg gjorde igår i galleriet men den är ju lite censurerad erftersom matildas farmor och gammelmormor inte blivit tillfrågade om de ville ligga på internet än www.familjeliv.se/krypin/fnyz/gallery/phpxlku...
    Superfin såklart!! Men men men hur blir det med rubriken när du sätter in den i albumet? Blir det inte mellanrum då?
  • Johannapanna
    Asrta1 skrev 2007-01-22 15:54:13 följande:
    Här är mitt bidrag som jag skickade till ScrapAddicteds skiss.......gjorde den i torsdags efter mkt vånda...hade ju sådant problem med titeln.....Fotot på LOn blev jättedåligt pga blixten men annars så skulle inte doodlingen synts eftersom jag använt mig av genomskinlig glaze-pen. Jaja...inget mästerverk precis...... Här är dubbeln jag gjorde härom veckan...kommer inte ihåg om jag lagt in den innan....skyller på amningen Muuuuuu Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Jättefina LO's!! Väntar själv spänt på leverans från Pixaco med kort från julen! Ska bli så kul att scrappa dem!!!
  • Johannapanna
    Fnyz skrev 2007-01-22 18:08:01 följande:
    Johannapanna skrev 2007-01-22 18:04:50 följande: Fnyz skrev 2007-01-22 15:04:05 följande: nu har jag lagt upp dubbeln som ajg gjorde igår i galleriet men den är ju lite censurerad erftersom matildas farmor och gammelmormor inte blivit tillfrågade om de ville ligga på internet än www.familjeliv.se/krypin/fnyz/gallery/phpxlku... Superfin såklart!! Men men men hur blir det med rubriken när du sätter in den i albumet? Blir det inte mellanrum då? det blir ju ett par cm mellan men jag tycker bara de e tufft för det får ögan att följa med över till nästa sida. å just de tack
    Helt klart snyggt!
  • Johannapanna

Nån som vet när grejerna från CHA kommer ut i butikerna?

• Johannapanna
    pylle skrev 2007-01-23 11:02:19 följande:
    hejhej på er så ni skriver =). Massor med ros till alla nya.Den här lon har legat dunder länge, var inte alls tänkt från början att den skulle se ut så här men eftersom jag aldrig fick nån inspiration till att färdig ställa den så rev jag bort korten och började om och blev rättså nöjd.Babysim 
    Jättefin LO! Ska själv göra en med samma tema snart, så det är alltid trevligt med lite bra inspiration!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket