• mama77

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cheri skrev 2007-01-29 00:45:50 följande:
    huuuuuuuuuu.. nu har jag ÄNTLIGEN öppnat min nya site!! www.love4colors.com
    HEJA....vad spännande och vad fint tjejen..
    070707-vår lilla böna växer och frodas.
  • mama77
    Loppan79 skrev 2007-02-02 08:36:40 följande:
    Vet ni några fler grossistföretag som säljer scrapprylar?Jag var inne på vår bokiabutik här i stan igår igen. Han som ägde butiken kom fram och pratade med mig när jag kollade på scrapsakerna. Han frågade vad jag tyckte om deras utbud och hmmm vad skulle jag svara  Ganska dyrt fick jag fram och så sa jag att ajg tyckte att de skulle ta in de stora märkena på papper och dekorationer. Han sa att jag gärna fick komma med förslag på vad de kan köpa in men att deras leverantör inte hade så mycket mer än det de har inne. Därför tänkte jag kolla upp en annan lämplig leverantör till dem Jag vill ju så gärna handla scrapsaker live
    www.metalimo.se
    www.scraphouse.se

Har du två grossister i Sverige
    070707-vår lilla böna växer och frodas. Mama till Leon -01-
  • mama77
    Lingonflickan skrev 2007-02-07 19:55:18 följande:
    Grattis Cheri och Annika och fina LO:s.Tjej 83: din länk funkar inte för mig.Ang. clearstamps; varför fastnar inte mina på akrylblocket då? Det går inte
    Jag brukar tvätta dem med lite diskmedel...
    prova de!

Lycka till
  • mama77

ÅÅÅ ja kommer på svenskamässan-Göteborg..Kortmakarens mässa.

Ska bli kul å träffa flera av er rara familjelivsscrapvänner -härligt ord

• mama77
    CRAFTROBO

Jag såg två lyckliga ägarinnor lämna syfestivalen med bruna kartonger -undrar hur det går för er med era CR?
    Får min nästa vecka.....ÅÅÅÅ jag har stora planer för den

Jippi jag har fått en Craftrobo
  • mama77
    Cheri skrev 2007-03-08 22:56:32 följande:
    mama77 skrev 2007-03-08 22:55:55 följande: CRAFTROBO Jag såg två lyckliga ägarinnor lämna syfestivalen med bruna kartonger -undrar hur det går för er med era CR?Får min nästa vecka.....ÅÅÅÅ jag har stora planer för denJippi jag har fått en Craftrobo 070707-vår lilla böna växer och frodas. Mama till Leon -01-haha GRATTIS! Jag har snart fått en Silhuette jag
    ¨åååå coool!
    väntar jag på omdömme då
  • mama77
    ÅÅ tack tjejer!-Jag väntar hem en ny dator så jag kan installera CR så näst nästa vecka kan jag leka ja me!

Jag har surfart runt på många många många sidor på nätet, och ja man kan ju göra vad som helst med denna apparat (går ju inte att leva utan)
    haha

Ska bli så kul, ni har sett de SVE forumet va?-ska bli kul att dela tips å trix.

Hej alla skapar, ha en underbar fredag
    /åsa
    070707-vår lilla tjejböna växer och frodas. Mama till Leon -01-
  • mama77
    Cia o krabaten skrev 2007-03-09 08:53:09 följande:
    ÅSA: Då bllir ju duostoppbar! Min kommentar när jag fick igång den var att nu blir det INGA problem att göra en LO med enbart CS längremen du som reda är outstanding på just den punkten (Plus många andra punkter) Kommer bli helt ostoppbar nu!TUR att jag valde att inte vara med på papirgleder trots allt!Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Du är KNAS!!! Blir glad av dina ord.

De som ska bli roligt är att göra mönster till PP TÄNK vad man kan skap!!!! 
    AAAAAAA..
    Måste nog gå ut å ta en nypa luft så jag inte svimmar av lycka
  • mama77

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA snart är vi i göteborg, vad kul de ska bli! -ses där alla som ska på mässan i helgen

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket