Inlägg från: Melle85 |Visa alla inlägg
  • Melle85

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hej! Får man hänga på här lite smått? Har precis tänkt att börja med scrapbooking och har införskaffat en del basic. Tänkte bara höra om någon här har beställt från amerikanska sajter? Är det billigare, mer att välja på, hur betalar man och vad kostar frakten?

• Melle85

Hejsan Lägger in min fråga igen; Är det någon här som beställt från amerikanska sajter? Vilken/vilka är bäst, billigast, har mest att välja på och är enklast att beställa från? Hur funkar det med frakten?

• Melle85

Anna D och Blue Vapor: Tack för svaren Skall kika in så fort det ges tillfälle, sugen på att shoppa  

• Melle85

Nu har jag gjort mitt livs första LO Kom gärna med ris och ros och kanske några idéer på hur man kunnat göra istället?

• Melle85

Tack allihopa Kul att ni gillade den. Skall göra ett helt album från namngivningen med samma sorts papper och så, men det tar väl evigheter innan det blir klart

• Melle85

claudia79: Wow vad duktig du är på scrapping! Imponerande

mamma i Småland: Tack så mycket

Nyfiken Örn: Jättefint kort! Fint du gjort inuti hjärtat.

Cheri: Jättefin LO du har gjort, vadå inte dög?! Den är ju verkligen skitsnygg!

• Melle85

Idag var jag en sväng i Uddevalla och råkade upptäcka en Panduro-affär. Jisses vad jag shoppade loss - det är en dyr ny hobby jag börjat med Men otroligt rolig och verkligen beroendeframkallande.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket