• Ankiz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hejsan!
    Får man vara med här? Har inte scrappat sedan i somras, men nu har jag skickat iväg en beställning till Scraphuset! Hoppas de kommer snart så man kan sätta igång!

♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
  • Ankiz

Jättefina LO:s allesammans!
    Satt igårkväll med min 5:e LO. Vll gärna höa vad ni tycker! Kom bara ihåg att jag inte har scrappat sen i våras!
    (Längst ner till höger kommer det komma journaling, ska bara få igång skrivaren)

• Ankiz

Gick visst inte att klicka på bilden... Någon som vet hur man gör?

• Ankiz

Minimalla: Jag kopierade den när den var stor, kanske därför det inte blev som jag tänkt mig. Tack så mycket!

• Ankiz

Godnatt Minimalla och sov så gott!

• Ankiz

Någon här som beställt från Scraphuset? Har det tagit lång tid innan ni fått varorna? Jag beställde i söndags och har fortfarande inte fått nåt...
    På hemsidan står det att varorna levereras 1-3 dagar efter att de fått beställningen. Ville ju kunna sätta igång i helgen ju...

• Ankiz

theosen och Jen 82: ja, så går det när man bara läser det man vill läsa! Får hoppas att hon kommer ifatt så jag kan sätta igång nästa vecka.

• Ankiz

Har precis lagt in min 6:e LO i galleriet. Fotot blev inte så bra, hoppas ni ser. Risa och rosa gärna, vill bli mycket bättre!

Underbara Älskade

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket