Inlägg från: Lilybee |Visa alla inlägg
  • Lilybee

Förr oss som är fast i Scrapträsket

M73: Jag kände detsamma idag, ut med kameran och dokumentera Mollys första snö

• Lilybee

Är det någon som vet var man kan hitta bokstavsstickers från Oh, Baby! Girl? Från Basic Grey... (men det behövde jag kanske inte tillägga )

• Lilybee

NyfikenÖrn - Vilken fin LO Skrattande Och vilket fint papper med Baby boy. Var är det ifrån? Har fortfarande inte gjort någon nyföddLO på dottern... Hur ser den andra LO:n? Kan du beskriva...

• Lilybee

Är det Magnoliabutiken i Borås ni pratar om? Har hört att de är jätteoartiga där, ska upp till Borås om 3 veckor så då får jag väl gå in och kolla...

Nu känner jag mig som en riktig scrappare. Har äntligen fått tummarna loss och lagt in mina första 5 LO:s i mitt galleri. Gå gärna in och kika och säg vad ni tycker Skrattande

• Lilybee

MiaB72: Jättefin LO Glad Det ser verkligen härligt ut med en tumme

• Lilybee

Vad är det för adress till SWE-bloggen? Nyfiken på era LO:s ju... Hur vet jag vilka det är?

• Lilybee

Det verkar vara lite hätsk stämning mot Panduro Flört Jag jobbar där i vanliga fall och tycker också att det är för dåligt att skicka ut en katalog när inte varorna har kommit in till huvudlagret än...

• Lilybee

Gå in och kolla gallerierna hos de som skriver här. Då kommer du garanterat få inspiration. De är verkligen hur bra som helst Glad

• Lilybee

Håller med om att Cheris papper är grymt snygga. De hade jag velat ha

• Lilybee

Är det någon som vet hur man gör för att få in sina bilder här i tråden?

Jag brukar beställa från Korthuset och jag har blivit nöjd med dem. Har skickat in en ny beställning som jag ska hämta i veckan.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket