Förr oss som är fast i Scrapträsket
M73: Jag kände detsamma idag, ut med kameran och dokumentera Mollys första snö
M73: Jag kände detsamma idag, ut med kameran och dokumentera Mollys första snö
Är det någon som vet var man kan hitta bokstavsstickers från Oh, Baby! Girl? Från Basic Grey... (men det behövde jag kanske inte tillägga
)
NyfikenÖrn - Vilken fin LO
Och vilket fint papper med Baby boy. Var är det ifrån? Har fortfarande inte gjort någon nyföddLO på dottern... Hur ser den andra LO:n? Kan du beskriva...
Är det Magnoliabutiken i Borås ni pratar om? Har hört att de är jätteoartiga där, ska upp till Borås om 3 veckor så då får jag väl gå in och kolla...
Nu känner jag mig som en riktig scrappare. Har äntligen fått tummarna loss och lagt in mina första 5 LO:s i mitt galleri. Gå gärna in och kika och säg vad ni tycker 
MiaB72: Jättefin LO
Det ser verkligen härligt ut med en tumme
Vad är det för adress till SWE-bloggen? Nyfiken på era LO:s ju... Hur vet jag vilka det är?
Det verkar vara lite hätsk stämning mot Panduro
Jag jobbar där i vanliga fall och tycker också att det är för dåligt att skicka ut en katalog när inte varorna har kommit in till huvudlagret än...
Gå in och kolla gallerierna hos de som skriver här. Då kommer du garanterat få inspiration. De är verkligen hur bra som helst 
Håller med om att Cheris papper är grymt snygga. De hade jag velat ha
Är det någon som vet hur man gör för att få in sina bilder här i tråden?
Jag brukar beställa från Korthuset och jag har blivit nöjd med dem. Har skickat in en ny beställning som jag ska hämta i veckan.