• M73

Förr oss som är fast i Scrapträsket

är man scrapskadad om man redan vid första flingorna av snö börjar fundera vilkabilder man skall ta för att scrappa?

• M73

Åhhhh... nu vil jag shoppa mer, skall gå och hämta mina betällda pappersförvaringar idag och hopas att jag får tid att sätta mig och sortera in papper.... att jag hinner scrappa med är kanske för mkt begärt.
    Skall nog ta ett varv och se om de har fått in någon intressant scraptidning med. Skulle vilja scrappa nått fint till sambon nu när det blir alla hjärtans dag men vet inte vad...

• M73

jag beställde ett par "Paper envelope" från easer. Tänkte slippa få papperna vikta och dammiga mellan tillfällena då jag lyckas scrappa.
    Gjorde em raid efter scraptidningar men hittade "bara" nya nummret av "scrapbook inspiration"

• M73

la, la la... nu kikar jag runt på webbutiker, är det inte för att stödja dem som det betalas ut föräldrarpenning? Vadå elräkningar och matkonto?

• M73

Anna 701: Riktiga foton är ju mest för hållbarheten antat jag, om du vill kunna spara sidorna i tjugo år utan att de gulnar bort och så...

• M73

Annars finns ju "pontus och amerikanernas" gammla hit Min bror och jag. "min bror och jag, vi har kramats av samma mamma.." *gnolar* fast det är ungefär allt jag minns.
    Panduro är så seeeeeeeeeeeega. Beställde via nätet i fredags och det händer ju inget... Dessutom var vissa saker redan slut. Vill ha mitt paket nyss!

• M73

försökte hämta paket idag men det var inte där före fyra. *morr* innebär att jag får ta det imorgon istället - om jag hinner då

• M73

Om mitt barn ville SOVA nån gång så kunde jag också få scrappa... *morrar lite*

• M73

om man vill ha tag provbitar av nyanserna på cs hur gör man då och vad kostar det ungefär?

• M73

har inte haft tid att kika på ett tag och tyckte det var konstigt att inte tråden fått nya inlägg sedan sist... Men här fanns visst 600 sidor att läsa ikapp. puh!

• M73

Är det nån här i träsker som har en craft Robo eller liknande? Är ju lite nyfiken på om de är så bra som de verkar...

• M73

bara ett par små papper till, å några blomor kanske? å en chalkdyna till... sen är jag nöjd, det är säääääääääkert (not!)

Nån som kan tipsa om snygga, svartvita pappr? Jag orkar inte surfa runt och kika igenom allt (då blir det ju så mkt annat man vill ha...

• M73

tack för tipsen, blev panduros just nu men de andra var farligt snygga de med

• M73

undrar när jag skall hinna scrappa och inte bara shoppa?

• M73

undra om det är nån idé att jag går imorgon - ni har väl hunnit rensa hela mässan som en gräshoppssvärm

• M73

mässbudget.. tja den här månaden är den egentligen noll kronor men jag tullar lite på besparingarna men jag skall försöka att inte bli FÖR köpgalen.

• M73

Vad katten gör man när man hittar ett foto som bara MÅSTE scrappas men man kommer inte på hur? Vänta antar jag men jag har ju inget tålamod...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket