Inlägg från: DecemberLove |Visa alla inlägg
  • DecemberLove

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hej alla

Ville ge mig på detta och köpte hem lite stuff och började men blir inget fint eller bra, skittråkiga sidor utan något som helst kul innehåll snyft.. varför gör alla så fina för och jag kan inte alls!

Någon som vill lägga in inspiration?

• DecemberLove

Tack ska göra det

Kan nån säga vad som är bra att ha som startkit?

• DecemberLove

Gärna webbutiker för hatar att gå i affärer
    Vad för pennor ska man ha? Lim? Osv.. hur gör man snygga former i papprena osv.

• DecemberLove

skärmaskin har jag en sen tidigare

Vad är cardstock? fotofix och brads och chalk? *dum*

• DecemberLove

Hej alla !

Nu har jag handlat hem två kassar med allt möjligt haha så nu ska jag komma igång, ska se om jag vågar posta något och visa er sen

• DecemberLove

Hej!

Var får man tag i ett bra album som rymmer många blad? som man kan fylla ut med nya fickor gärna på nätet!

• DecemberLove

Några frågor:

Hur får man utstående bokstäver?
    Hur får man brända kanter?

• DecemberLove
    roha skrev 2007-02-11 11:20:22 följande:
    DecemberLove skrev 2007-02-11 11:15:10 följande: Några frågor:Hur får man utstående bokstäver?Hur får man brända kanter? utstående bokstäver..hur menar du då? det finns ju häftkuddar som e lite tjockare...Brända kanter gör jag me en tändare... tänd lite på pappret o släck det direkt me fingrarna, tar lite tid, men jag tycker det  blir skitsnyggt.man kan ju använda typ chalk oxå om man vill...
    Hur ska man beskriva.. titta på lite folk gjort och bokstäverna de har på sidan sticker ut lite från pappret

Okej så tändare funkar? Bra tack!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket