Inlägg från: Mistoffelees |Visa alla inlägg
  • Mistoffelees

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tänkte börja med scrapbooking, som allra första album tänkte jag använda bilder av min katt.

Vad behöver jag köpa för grundsaker som tex lim, saxar, papper, album, dvs allt som behövs för att kunna göra ett album.

Bor i Göteborg, vilka affärer rekommenderar ni?

• Mistoffelees

Är helt nybörjare på scrapbooking och tänkte köpa en skärmaskin, vilken rekommenderar ni? Såg att Clas Olsson hade några olika modeller, är det bra?

• Mistoffelees

Johannna 79: Var på Scrapbook på Danskavägen och InEX på Östra Larmgatan 16 idag, toppen bra butiker båda två, möjligen var InEx några kronor billigare på samma produkt, . Var även på panduro, lite utplockat i hyllorna, de hade inte just det jag tänkt köpa, men ändå värt ettt besöb.

• Mistoffelees

Såg att det finns något som heter "QK SQUEEZE HANDTOOL", är ny på det här med scrapbboking, undrar om det är värt att satsa på detta verktyg.

Vad kostar det?

Ser att en del säljer sådana på tradera, vad hade ni gett för en QK om ni köpt den på tradera, endast själva tången.

• Mistoffelees

Vad förvarar ni era 12x12 papper i, på panduro är den mapp jag tänkt köpa slut, vet ni någon annan bra förvaringsmapp till rimligt pris? Gärna i Göteborg där jag bor annars via nätet.

• Mistoffelees

Format, skall dit på lördag, har inte hunnit besöka format ännu då jag precis upptäckt ur kul det är med scrapbooking.

• Mistoffelees
    Lördag
    annika5064  
    Mammsy
    NyfikenÖrn
    Skumpis
    Smurfan

Söndag    
    MamaKajsa
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket