Inlägg från: malin ulrika |Visa alla inlägg
  • malin ulrika

Förr oss som är fast i Scrapträsket

En ny LO i galleriet.
    Den är iofs digital, men i alla fall... Skulle gärna ha några mera dekos på, men vet inte vad jag ska ha som "passar".
    Eftersom den har att göra med "Chucky" valde jag den lite "slräckiga" fonten på titeln. Men samtidigt ville jag inte göra den FÖR läskig (typ med rött och svart eller så) eftersom det faktiskt är mitt lilla gullegryn...

Alla förslag mottages tacksamt!
    Den är gjord i 8 x 8, har funderat på att använda den som "bild" på en 12 x 12 "riktig" scrapsida. Om jag bestämmer mej för att göra det så lägger jag så smånigom upp en ny bild...

Ha det bra alla!

• malin ulrika

Nån som har några ideer vad jag kan göra med min senaste?
    Vill gärna dekorera lite mer, men vet inte med vad...
    (Den är digital, men det spelar ju ingen roll)...
    Ville inte göra den "för läskig", men ändå anspela på dockan "Chucky"...

Alla tips mottages tacksamt!

• malin ulrika

Hej alla!
    Var är utmaningstråden nu förresten, har varit borta så länge att jag inte vet var saker finns längre!
    Vet inte om jag har tid med nån utmaning, men man kan ju rösta i alla fall...

• malin ulrika

marajjah,
    grattis till viktminskningen! Kanske ska skrappa om det? Så känner du dej motiverad att inte gå upp igen?

• malin ulrika

MiaB72,
    jag bor i Kanada, och mina söner blir främst engelsk-språkiga, även om de också förstår svenska och portugisiska (och så småningom franska) så deras album gör jag på engelska, rakt av. Tänker mej att de kommer att titta i dem när de blir stora, förhoppningsvis, och då vill jag att de ska veta vad som står.
    Mina egna album (mest digitala, som jag inte visar så mycket av här), om min egen barndom, gör jag på svenska, för jag delar med mej av dem till mina svenska syskon.

• malin ulrika

kikkan,
    fniss, du får väl köpa en ny fin yxa i present till maken!
    Eller göra en fin scrapsida om hans vedhuggande. Hihi....

• malin ulrika

Hej alla.
    Är det nån som har lust att införskaffa en sån där vit Sakura Souffle penna åt mej?
    Vill jättegärna ha en, men kan inte få tag på...

Portot borde ju inte bli så mycket.
    Har ni paypal så kan jag betala, annars kan jag ju skicka nått annat istället (en liten byteshandel).

Hör av er om nån är intresserad.

• malin ulrika

Johanna 79 och Camasunary,
    tack för erbjudandena!!

Johanna 79, säg till om det finns. Om det inte gör det så kan du kanske fixa en Camasunary?

Tack så mycket ännu en gång.

Det är nog förresten säkratst att ni PMar mej i min inbox, jag hinner inte alltid läsa allting här i tråden...

• malin ulrika

Tack Johanna 79, ch Blue vapor också!
    Nu vore det väl attans om jag inte äntligen ska bli stolt ägare till en Sakura penna!
    Såg dem faktiskt i en affär, men de hade bara svarta!!! Suck! De är ju en VIT man vill ha, det är jela grejen ju!

Åh vad skoj det ska bli!

Har haft en jobbig vecka på jobbet och känner mej småsur för jag gör allt hemma ni vet, medans karlen sticker iväg på olika saker.

Men nu blir jag rikitgt glad!
    Ungarna sover, jag sitter här med ett glas rödvin och ska skrappa lite grand, kan livet vara bättre?

• malin ulrika

Lilla bebisen Natalie,
    jag skriver också ut själv.

Vet faktiskt inte om det är syrafritt. Kanske kan man kolla på Epsons hemsida?

Jag har hört att det finns "syra test" pennor som man kan liksom testa om saker är syrafria, Har ingen själv men har hört talas om det, det kanske vore nått?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket