Inlägg från: liiinda |Visa alla inlägg
  • liiinda

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Lägger till i favvisarna!

Stort grattis Fnys! Den är döläcker o så härligt goa kinder din flicka har

Någon som har varit inne på scrapaddicteds blogg idag

• liiinda

TACK allihopa! Ja det ska verkligen bli spännande!! Men samtidigt lite pirrigt! Jag fick mail från Jane innan och hon skickar paketet i dag så jag får det imorgon! *Längtar* Ska bli så himla kul att få något som någon annan har valt!

Kanskesnart: Grattis! den är verkligen fin!! Och fräsig titel! Det är verkligen något jag har svårt för att komma på!!

• liiinda

Hej tjejer!
    Är det någon som ska på scrapaddicteds mara i helgen?

• liiinda

Det är ju en riktig FL-dag på swebloggen! Skoj! Grattis till publiceringarna skumpis claudia & kanskesnart!

Och Annika då!! Snacka om att du måste vara stolt nu!! JÄTTEGRATTIS till dig! Det ska bli superkul o få se dina alster där!! (Jag är inte helt förvånad av att du blev utvald lite väntat faktiskt)

Själv har jag fått lite nytt gjort, Jag var ju på den stora maran i Malmö ihelgen! Det var så himla roligt!!

• liiinda
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-27 20:40:29 följande:
    liiinda skrev 2007-02-27 20:39:10 följande: Lite nyfiken bara!Är det någon av er som har en mentor på scrappiz? Jag är lite sugen på det! Min Scrapblogg: lindagradin.blogg.se/Japp! Jag har det
    Ok...hur gör man för att komma in på den tråden? Jag menar var anmäler man sitt intresse?

Får du ofta utmaningar från din mentor?
    Min Scrapblogg: lindagradin.blogg.se/
  • liiinda
    Fnyz skrev 2007-02-27 20:47:10 följande:
    liiinda skrev 2007-02-27 20:45:31 följande: NyfikenÖrn skrev 2007-02-27 20:40:29 följande: liiinda skrev 2007-02-27 20:39:10 följande: Lite nyfiken bara!Är det någon av er som har en mentor på scrappiz? Jag är lite sugen på det! Min Scrapblogg: lindagradin.blogg.se/Japp! Jag har det Ok...hur gör man för att komma in på den tråden? Jag menar var anmäler man sitt intresse? Får du ofta utmaningar från din mentor? Min Scrapblogg: lindagradin.blogg.se/jag funderar på å bli mentor men jag vet inte om jag är tillräkligt bra på att hjälpa andra än
    Kan du inte bli min mentor då?
  • liiinda
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-27 20:55:01 följande:
    liiinda skrev 2007-02-27 20:45:31 följande: NyfikenÖrn skrev 2007-02-27 20:40:29 följande: liiinda skrev 2007-02-27 20:39:10 följande: Lite nyfiken bara!Är det någon av er som har en mentor på scrappiz? Jag är lite sugen på det! Min Scrapblogg: lindagradin.blogg.se/Japp! Jag har det Ok...hur gör man för att komma in på den tråden? Jag menar var anmäler man sitt intresse? Får du ofta utmaningar från din mentor? Min Scrapblogg: lindagradin.blogg.se/Du får ansöka om medlemsskap i den. Jag får utmaningar av henne en gång i veckan.
    Låter spännandeSkrattande
  • liiinda
    Marajjah skrev 2007-02-28 21:43:18 följande:
    ok, nu har jag snart tänkt beställa clearstamps. vad behöver jag då förutom clearstampsen? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Jag tror man måste ha sånna där akrylblock eller vad det nu heter att fästa clearstampsen på!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket