Inlägg från: FrökenFreja |Visa alla inlägg
  • FrökenFreja

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tänkte jag skulle säga Hej här! Är ny på familjeliv, men inte så ny i scrapvärlden. Kallar mig för Epona på Scrappiz och har scrappat sedan 2004. Läser väl igenom lite här och kollar vad ni sysslar med Skrattande

• FrökenFreja
    Loppan79 skrev 2007-01-30 13:21:51 följande:
    Välkommen hit Rockergirl! Kunde inte låta bli att gå in och läsa din blogg och beundra dina superfina lo:s
    Men gulliga du! Tack :)
  • FrökenFreja
    Minimalla skrev 2007-01-30 13:23:14 följande:
    Rockergirl: *vinkar* hej svejs! Kul att du hittade hit .
    Hej på dig också Skrattande
  • FrökenFreja
    MAMMSY skrev 2007-01-30 14:20:07 följande:
     Vinkar jag med Vet ju vem du e, eller ja jag vet vilka fina LO:s du gör, du var ju DT på minelle förut
    Åhå, tänka sig att folk kände till det, hihi.. det visste jag inte ens Skrattande Men det stämmer ju bra. Har inget DT-uppdrag alls nu, men skulle gärna ha!
  • FrökenFreja

ville bara säga att jag intte kommer vara så aktiv här på familjeliv framöver..
    har fått missfall..
    mer info finns på min presentation....

• FrökenFreja

Hej till er jag känner här i tråden och alla ni andra :)
    Jag är tillbaka här på FL igen, efter mitt hemska missfall.. varför jag är tillbaka kan ni se på min sida ...

Nyfikna? :)

Nåja, det hela är inte officiellt ännu, så låt det gärna stanna på FL än så länge!!

Ska försöka vara lite mer aktiv här i scrapträsket nu också!!

• FrökenFreja

Jag har värsta scrapblocken, tycker inte jag kommer på några idéer längre, utan att allt ser likadant ut. Det blir foton, mönstrade papper och blommor. Känner mig så TRÅKIG.

Vet inte hur jag ska komma ur min block, någon som har några ideér? Eller någon som vill utmana mig kanske?? :)

• FrökenFreja

Är det någon som vet vart jag kan köpa Autumn Leaves clearstamps FLourish 1 och Swirls 1? Eller det kanske man inte får fråga om här? *ingen aning* .. den som kan får ta bort mitt meddelande isåfall :)

• FrökenFreja

Oh idag har jag shoppat! Tänk vad lite shopping kan göra en glad!
    har handlat en Journalers notebook och även Clear stamps Flourish 1. Betalat och klart, hoppas de snart dyker upp i brevlådan och att jag orkar göra något med dem.. är så gravidtrött på kvällarna nu!!

• FrökenFreja

kanskesnart: Jag tycker LO:n var jättefin! Det var häriga färger, snygg rubrik och läckra dekorationer! Om du tycker något saknas kanske du kan skriva något i vänstra hörnet?

• FrökenFreja
    Tjej 83 skrev 2007-04-04 14:19:44 följande:
    bark hon gjorde ju en jättefin, fint med banden som korsades så. kanskesnart din va ju också jättefin. gillar bruan färgerohh vill emd ha de okstäverna men vart ja än kollar är de slut, eller finns bara i lila o röd, vill itne ha de
    Men de bokstäverna är ju jättelätta att ändra färg på! Går enkelt med stämpeldyna eller akrylfärg eller vad som helst!
  • FrökenFreja

Åh vilken postdag jag har haft idag!
    Jag fick hem ett nytt alfabet till min QK (Studio Classic), clear stamps Flourish 1 och en Journalers notebook.

Jag har inte haft någon scraplust på senaste tiden, men hoppas den återfinner sig nu med alla nya saker :)

kanskesnart: Din Lo är HELT och hållet UNDERBAR!!!!

• FrökenFreja
    Hur många scrapalbum har du gjort/håller på att göra?
    Jag har tre album som i princip är fulla och det är mina album som går i kronologisk ordning. Håller på i ett fjärde. Men jag scrappar inte i kronologisk ordning så vissa layouter ska in i de gamla albumen.. Och så håller jag på med ett resealbum om vår resa till Kreta för TVÅ år sedan som ännu inte är klart (huga!) och så en BoM (Boken om mig)

Planerar du sitt scrappande?
    Näe. Kanske gör det för sällan?

Brukar du anteckna på baksidan av dina LO´s?
    Hmm.. ibland!

Har du en scrapbudget?
    Nej, men jag har ett ekonomiskt sinne som säger när det är stopp. Oftast Skrattande

Hur förvarar du spillpapper?
    Jag har en gammal skrivmaskinslåda som jag fått av min morfar som rymmer 12x12-mappar. Där är de, men inte sorterade i färgskala som tanken var...

Hur förvarar du stickers och rubons?
    Vissa har jag upphängda på spikar, resten ligger i en låda i en byrå och vissa andra på en hylla. Oj.

Hur förvarar du dina dekos?
    Jag har ett mutterskåp eller vad man ska kalla det, uppsatt där alla smågrejer ligger. Sedan har jag en hylla med blommor i sina flaskor och burkar, och så har jag en köksförvaringsgrej från Ikea där det hänger lite på krokar. Och så lite på spikar på väggen. Ordning och reda, err? Så blir det när man håller till i en garderob och har ont om plats..
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket