Förr oss som är fast i Scrapträsket
Hej ! en till scrappare här, håller på med sönernas första året album och tänkte fråga om någon har något bra förslag på var jag kan hitta en bra bild på tänder där man kan skriva in när tänderna tittade upp!
Hej ! en till scrappare här, håller på med sönernas första året album och tänkte fråga om någon har något bra förslag på var jag kan hitta en bra bild på tänder där man kan skriva in när tänderna tittade upp!
ingen som har något förslag på hur man gör en LO om tänderna?till första året boken!
MiaB7- tack så jättemycket!
ska smita in till MAMMSY och titta!
Hej alla scrapglada!
en liten fråga: Var kan jag hitta PP:s att skriva ut?
Ps. kikar rundor bland era alster ibland, har tyvärr inte fått tummarna loss att lägga in mina här , de ligger bara på scrappiz
Ni ger mycket inspiration!
www.storyhouse.se har några !
så nu har jag äntligen fått upp några LO i galleriet här! e nybörjare på detta så det tar lite tid att göra en LO:s tar gärna emot ris och ros!
fick färdigt 5 till förra veckan men de bråkas med att lägga upp. får se om jag får odning på det när mannen kommer hem!
någon som ska på scrappizträffen i helsinborg den 24-25 mars!
Tessegosing :E det denna du menar? swescrapbook.blogg.se/030906123814_paperbag_album.html
Hej någon som vet en svensk nätaffär där jag kan köpa cuttlebugen? vad ligger priset på?
Hej!! massor av fina alster här e gjorda!
E det ingen som vet var jag kan köpa en cuttlebug här i sverige? e det någon som har en? och ev. beställt från USA?
Marajjah : Mässan här i HBG är den 24-25mars! det är scrappizträff i samma byggnad då också!!