Förr oss som är fast i Scrapträsket
Ja, nu var det längesen sist. Men jag har faktiskt gjort 2 nya. Ris och ros tack
(jag har beställt nya papper, så jag har scrappat med gamla "tråkiga" grejor)
Ja, nu var det längesen sist. Men jag har faktiskt gjort 2 nya. Ris och ros tack
(jag har beställt nya papper, så jag har scrappat med gamla "tråkiga" grejor)
Jag har en liten fråga: Var gör ni av alla småbitar av papper?? Lägger ni dom i plastfickor eller har ni något annat bra tips? Jag blir så less på mina småbitar, men man vill ju inte slänga dom heller.
Sen har jag några nya lo´s i galleriet oxå. Och en bild på min scaphörna! Jag har äntligen fått ett eget skrivbord!!
Välkommen in och kika!
Någon som har beställt från scraproom på sistone?? Jag beställde därifrån förra fredagen och de brukar vara snabba, men ännu har inget paket kommit....?
Någon som vet något??
![]()
Fnyz: Ha, ha
Jag fattade inte först. Vadå mössor?? Men sen kom jag på att det nog skulle stå mässor! ![]()
Ok, nu har jag provat att stämpla rubriken på min lo för första gången. Det blev inte så rakt, men övning ger färdighet
Hur gör man ren foamstampesen på bästa sätt?? Jag har inget särskilt rengöringsmedel, så jag diskade av de med varmvatten och lite diskmedel. Det verkade funka. Hur gör ni??
2 nya LO:s i galleriet ![]()
Jen 82: Ok, men all färg försvinner ju inte med bara vatten?
Annika5064: Aha, uppfattat
Trodde de måste bli helt rena.
Bark: Jättefin dubbel-lo!
malin ulrika: Wow, rock-lo:n är ju supertuff!
Jag har precis gjort en beställning från Stellas jag med
Härlig och tydlig webshop!
Dessutom har jag 2 nya lo´s i galleriet. Vad svårt det är att fota sådana glittriga bazill!
Någon som vet hur lång tid det tar innan man får orderbekräftelse från stellas.se?? Jag gjorde en beställning därifrån för en vecka sen och än har jag inte hört något....??
Ok, Fnyz. Jag mailade alldeles nyss och frågade. Får se vad de säger.
Nu har jag en ny lo i galleriet
Fint ni gör allihopa!
Nu har jag uppdaterat mitt galleri med 2 nya alster. Risa och rosa ![]()
Jag kör samma stil som Bark, dvs shoppar det jag tycker är snyggt i olika webshopar. När jag köper enfärgat brukar jag dock tänka på vad jag behöver och vad som fattas. Brukar vilja ha alla färger i olika nyanser hemma jämt.
Bitte: Jättefin och mysig LO!