• Neelah

Hej allihopa! Jag har inte skrivit på lääänge, men nu börjar scraplusten komma tillbaka och jag skulle vilja göra ett sånt där kaffefilteralbum. Är det nån som har en bra länk med instruktioner eller som vill tala om för mig hur man färgar själva filtren och fäster ihop dem...

• Neelah

*morrar* Jag skulle göra en fin låda till mina stämplar tänkte jag och målade och skulle sen stämpla så att alla motiven fanns på lådans lock. Jag har nu insett att jag är URUSEL på att stämpla både med rubberstamps och foamstamps. Hur sjutton får man färgen jämn????

• Neelah

Lilybee, de nya chippisarna ha artikelnummer 050128 och vi (Panduro i Karlstad) säljer massor av dem! Om ni inte har dem i butiken borde ni nog ta hem dem...

• Neelah

Ni som har scrapbutiker (för det finns väl några här som har det) kan man köpa från grossister även om man köper i små mängder?

Vi håller nämligen på att köpa hus och om vi får det hus vi vill ha så kommer jag att kunna hålla pysselkurser. Naturligtvis kommer vi då också att scrappa (Venezuela - du kanske vil kika in och hjälpa till nån gång?) och jag skulle vilja kunna erbjuda kursdeltagarna att köpa material genom mig. Jag har företag, så den biten är inget problem.

Så här ser huset ut. Själva huset är pyttelitet, men lokalen som ligger bredvid garaget kommer bli mitt pysselrum och Donalds kontor.

www.hemnet.se/search/maklarutbud/object_frame.asp&service=hemnettogp&caller=main&area=17&kommun=69&oresundssok=&url=www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/

• Neelah

*morrar* Varför blir det så??? Länken ser inte ut så när jag klistrar in den. Jag lägger in den på mitt info så får vi se om den fungerar där.

• Neelah

Den funkar ingenstans. Men man kan via felmeddelandet klicka sig till hemnet och där väljer man Värmland, Forshaga och Näckrosvägen 25.

• Neelah

NU kom jag på lösningen. Jag har laddat upp en bild i mitt galleri på mitt (förhoppningsvis) pysselrum.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket