Inlägg från: Sussieb |Visa alla inlägg
  • Sussieb

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia o krabaten om du ska göra Dora i PP så leta efter bilder på google som du kan skriva ut och använda då blir det ju exakt....

Vet vem Dora är min son gillar att titta på henne, men jag är "elak" och visar den bara på engelska så han lär sig lite... (har fått den av en granne som är från USA som har dotter i samma ålder och sen bor min bror i USA och hans barn kan ju mest eng så det vorre kul om de fattar lite av varandra den dagen de evt möts...)

• Sussieb

Hur många har tänkt vandra runt på Sollentuna mässan i helgen??? Det är symässa, men det är scrapföretag som kommer också...
    Jag tror jag kommer...

• Sussieb

Är det någon som har en cuttelbug??
    Funderar på att försöka hitta någon på Ebay eller be min bror som bor i USA att skicka en till mig...
    Den verkar så praktisk eftersom den kan ta alla dies....

• Sussieb

Jag har mina band i ziploock påsar (STORA)... En påse för varje färg....
    Jag vågar inte räkna mina papper... Har samlat på mig sedan hösten 2004 så det har blivit endel....

• Sussieb

Vill tipsa om brodyr sax, den har bekvämare handtag än nagelsax...

• Sussieb

" Blue Vapor

Claudia - hörrödurööööö..... .. den där Stellas-butiken du tipsade om var ju helt grym! Jag ska shoppa en hel massa där så fort jag får pengar på kontot (eller om man kanske kan ta och FLYTTA lite pengarrrr... ) Fast jag ska definitivt hoppa över chippisarna som kostar 459:- Jättejobbigt pris tyckte jag "

Nu måste jag ju fråga vad är det för butik, orkar inte leta bakåt i denna långa tråd, kan någon lägga länk i min gästbok vorre jag mycket tacksam....

• Sussieb

Har beställt ett underbart månadspaket från USA, för bara 28 dollar, frakt tillkommer. secure.mycart.net/catalogs/catalog.asp
    Bra pris för allt som var tycker jag...
    Om någon annan faller för detta paket ange gärna mig som "tipsare" (Susanne Bredin....)

• Sussieb

Ni som skickat bidrag till tidningen, har ni fått svar via mail om de vill ha er LO? Ni som skickat men inte kommit med har ni fått något svars mail?

Skickade en för länge sedan men har inget hört....

• Sussieb

Nu är det bara två veckor kvar till Scrapevent!!!!
    Längtar sååååååå........
    Är det flera som ska åka?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket