Inlägg från: Eddiesmamma |Visa alla inlägg
  • Eddiesmamma

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Är det bara "vanlig" scrapping här eller digitalt oxå??

Hoppas det inte gör något om jag kikar runt hos er lite

♡ Älskar min Eddie ♡
  • Eddiesmamma

Nu har jag kikat in hos många av er! Maaaasa fina LO´s och prylar!!

Har gjort en riktig scrap hittills o det var nån någon gång för kanske ett år sen Fundersam

Har prylar så det står upp över öronen men det blir inte riktigt av då jag mest scrappar digitalt i photoshop Då kan man få allt man vill ha och gratis
    Men ska försöka se till så att det blir andra bullar

i mitt galleri under mappen digital scrapbooking fins mina LO´n, Någon kanske är ute efter en skiss eller nått så det är bara att kika Någonstans (under pyssel tror jag) finns min scrap i form av en blomma..

Tillverkar väl mest kort annars...

♡ Älskar min Eddie ♡
  • Eddiesmamma
    malin ulrika skrev 2007-04-15 04:26:42 följande:
    Eddiesmamma:de flesta här gör nog mest "vanligt" scrap.Själv kallar jag mej "hybrid scrappare". Jag fixar nästan alltid till korten i datorn först, och ibland gör jag digitalt och ibland med papper, det går i vågor. På sistone har det blivit mest med papper.Det finns en digital tråd också, om du inte hittar den kan jag leta fram den åt dej, sägg till i min gästbok bara!
    Jo den digitala tråden vet jag om Har tagit en paus därifrån bara men kikar in där lite då och då.. har följt den tråden sen den första

Kanske ska börja ta lite nytta av min pysselhörna som jag så prompt skulle ha

Min pyssel och scrap hörna under trappen :P Favorit platsen förståss!

(Städat o fint ser det ut för kortet är taget just som vi flyttade in så allt har inte kommit fram kanske inte så fint där jämt )

Min första LO

scrapping.JPG

Inte den finaste men jag hoppas det går bättre med nästa nu när jag övat så mycket med digitalscrapbooking

O här finns lite kort som jag har gjort....
    http://www.familjeliv.se/hem/eddiesmamma/galleri.php?cur_album=%7EKort+jag+gjort%7E
    ♡ Älskar min Eddie ♡
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket