Inlägg från: Bobline |Visa alla inlägg
  • Bobline

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia: vad betyder craft robo? erkar vara en bra sak eftersom du är så glad

Jag har varit på mässa idag, jätteskoj
    Längtar redan till nästa mässa om en månad.

Är det förresten någon av er som ska ner till Helsingborg på mara. Har glömt vad den heter men den som har 7 olika kurser under en helg? Vore skoj om man visste om fler som skulle dit

• Bobline

Jag ar på mässan igår, köpte några magnoliastämplar o fiskars mallar till cirkelskäraren, distresser, stämpeldynor, blommor och säkert ngt mer som jag har glömt. Tyckte att en del hade bra erbjudande men oftast var det inte så mkt billigare än på nätet.
    Kom fram till att jag ska köpa mer stämplar på magnolia, en del var slut
    Vet förresten inte om ni menade mässan på arken för det var där jag var

• Bobline

Jag har en fundering som jag tänkte att ni kanske kunde svara på
    Jag funderar på att köpa en revolution eller cuttlebug. Jag undrar om ni har erfarenhet av dem o i så fall vilken som är bäst?
    Revolution- tar den alla dies typ bosskut o sizzex o sånt?
    eller tar den bara qk dies?

Är cuttlebug väldigt krånglig att använda? Kan en cuttlebug ta revolutionm dies?
    Hoppas att ni kan hjälpa mej att få rätsida i dessa apparater.

• Bobline

Är det någon av er som har beställt en maskin utomlands?
    Vad har ni i så fall fått betala i frakt o tull avgift?
    Jag har sett ett erbjudande om en billig revolution som jag är sugen på att köpa (ca halva priset mot Sverige) men blir det samma slutsumma i alla fall eller tror ni att det blir billigare än i Sverige?
    Är lite sugen på cuttlebug oxå men de säger att den är krångligare att anv än rev så jag funderar o funderar på vilken jag vill ha, så har ni några tips tala gärna om dem. Jag har en bosskut nu så jag vill att diesen till den ska passa till den nya makapären
    Tack Blue vapor för svaret. Jag kommer aldrig få råd till en sån maskin, den är bara för dyr för mej.

• Bobline

Nu har jag äntlien bestämt mej för att köpa en revolution
    Är så nöjd med beslutet o maskinen kommer nästa vecka

• Bobline

Jag var oxå på mässan igår
    Köpte ett minialbum dies så glad över den.
    Sen blev det så klart papper köpte oxå lite stämplar o dekorationer. Skoj var det o ganska stort. Det var roligt att så många av de stora butikerna kom dit.
    Nu blir nästa stora scrapgrej för mej Helsingborg träffen i slutet av april. Är det någon av er som ska dit?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket