Inlägg från: lillabusmamman |Visa alla inlägg
  • lillabusmamman

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Oj Rockergirl vilka fina LO:s du gör
    Å Inafia dina var helt underbara
    Skriver inte så mycket i den här tråden, eftersom jag inte lägger ut nått i mitt galleri av det jag gör, men jag är ofta iine å kikar hos er andra, hjälp vad duktiga ni e!!!
    Är det nån här inne som vet vart man kan få tag i ett rosa chatter box album 12x12???? Dom var slut på scrapaddicted...

• lillabusmamman

Å vad häftigt Annika hur kom du med där, hittade dom dig på nätet eller e du DT hos dom

• lillabusmamman

Synns inte så mycket i den här tråden men e gärna inne å kikar hos er ibland ni e så duktiga allihopa!!!
    Letar efter papper med motiv som passar till om man ska scrappa om BB tiden.. Nån som har nått bra tips eller LO:s man kan kika på

• lillabusmamman

Vilken fin låda Fnyz Gjorde inte.. nån, var det Mammsy eller Mizty nästan en lika dan för ett tag sen sedan...

Måste kika in här å fråga, ni som e Dt får ni betalt för det ni gör
    eller hur funkar det... Å hur blev ni DT där ni e DT medlemar, varför tycker ni att det är bra/roligt/kul att vara DT..

Många frågor, men en kompis syster har en scrapbutik å hon har frågar om jag vill vara Dt där, men jag vill ju helst vara lite anonym med mina grejer, fast man kan ju scrappa andras kort än på mina egna barn förståss.. Blir det inte en väldig prestaionsångest å så också..

Hoppas nån orkar svara på mina frågor/Busmamman

• lillabusmamman

Tack för alla svar på mina frågor, här å min Gästbok!!! Jättekul att se hur ni som e DT har det på "era" ställen
    Får se hur jag gör med mitt....
    Nu när jag ändå håller på att fråga, funderar på att lifta en LO som jag har sett här hos nån (kan nog ha vart Annika 5064) hur brukar ni göra när ni liftar, frågar ni den personen innan eller skriver ni det bland era lo:s att den här har jag liftat från den och den ibalnd kanske man bara liftar en detalj eller så som jag hade tänkt lifta allt rakt av, å då kanske det känns schystast att skriva det till den som gjort den från början.. Eller hur resonerar ni..

Nu ska jag kika in å se om det inte var Annikas LO jag ville lifta

• lillabusmamman

Venezuela, vilken vacker å lugn LO Tycker inte du behöver ha nåt mer på den, vilket fint minne det blir för dig sen när det "jobbiga" med det hela har lagt sig lite...

• lillabusmamman

Å 20% e aldrig fel, då blir det nog en beställning från mig med
    Men jag sparar ju pengar egentligen.. Om jag bara kunde bestämma mig för om jag ska köpa en revulotion eller en Cuttlebug... *Lyxproblem*

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket