Inlägg från: Puman78 |Visa alla inlägg
  • Puman78

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hej på er!

Jag är sååå sugen på att börja scrappa nå fint till min lilla dotter, min son och kanske nåt till sambon om vår tid tillsammans hittills. Har dock några frågor jag hoppas jag kan få hjälp med.

När ni gör ett album till tex era barn eller någon gör ni då ett album över ett år eller hur lång tid sträcker ni er??

Är det något speciellt man ska tänka på när man sitter och planerar sitt album?

• Puman78

Tack detsamma mamma i Småland =)Oki, tackar..Jag kan tänka mig att det bara kommer att fortsätta och fortsätta. Har å mycket i huvudet, vad man ska skriva, har kollat in lite papper.
    Problemet ska väl vara tålamodet...tur att gubben inte är hemma på kvällarna och får höra när man är på dåligt humör för att det inte går som man vill =)

• Puman78

Kom på en ny fråga..det bara snurrar i huvudet med funderingar och ideer just nu och jag som egentligen skulle behöva plugga.
    Finns det färdiga mallar så man kan skära ut bokstäver från eller är det stämplar man använder till det oxå?

Mamma till Nova 0701 och lilleman 0010
  • Puman78

Snyggt roha!

En kanske ganska dum fråga men vad står LO för??

Mamma till Nova 0701 och Lilleman 0010
  • Puman78

Ahh tack Jen...så det var så logisktSkrattande

• Puman78

Kan någon tipsa om någon bra tidning/katalog med bra tips för en rookie??

• Puman78

Snygg ask Fnyz

Tänkte höra med er proffs om Panduro har bra kvalitet på sina papper??

• Puman78

Gud vad jag längtar tills man kommer ïgång med sitt eget scrappande Glad

Någon som kan tipsa om någon bra sida man hittar fina, gärna lite ovanliga stjärnor?

• Puman78

Idag har man varit och inhandlat lite papper för att göra ett litet kollage att ge bort i present...
    Någon som har tips på dekorationer till en 80 årig tant som passar bra med barnbilder??

Längtar till fredag då det blir att handla mer...butiken har 50 % Glad

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket