Inlägg från: Sosofofie |Visa alla inlägg
  • Sosofofie

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jaha, då har man gjort 2 försök a la Scrapbooking då.. Skriver det här för jag tänkte om det är någon som har tid och ta en kik på dem. Finns bland mina bilder... tänkte att ni proffs kanske kan komma med en komentar (att tänka på osv)
    Skulle uppskattas =)=)

• Sosofofie

Tack så jätte mycket för alla komentarer, ni som kikat in till mig 

• Sosofofie

Hej allihopa!!
    Måste fråga en sak.. om man vill skriva ut text ifrån datorn, på vad kan man skriva ut som man kan använda direkt i scrapbooking? Cardstock är väl för tjockt eller??

• Sosofofie

Härligt!! Då ska jag prova så fort jag köpt pappare i A4 storlek!! Tack tack

• Sosofofie

Är det någon annan som har gjort så på datorn som har bilder här som man kan få kika på??

• Sosofofie

malin ulrika: det blir ju riktigt bra.. ska jag absolut prova =)=)

• Sosofofie

Har precis gjort en Lo som jag skrivit ut texten på datorn, vart bra =)=) Bilder kommer om ett tag..
    Så tack allihopa för hjälpen =)=)
    vart bor ni allihopa?? Tänkte om det finns nån som har koll på om det finns en Scrap affär i närheten av mig, jag bor i Falun och det enda jag vet är panduro i Borlänge men det är dyrt och lite att välja på...
    Skulle vara kul att gå i en riktig affär å kika, jag tycker nämligen att det är svårt att se på internet vad som passar och vad man behöver.. Man vill lixom ha allt Fast den känslan hanske bara blir värre i en affärRäcka ut tungan

• Sosofofie

Sådär ja.. nu finns de 2 senaste i bildgallerit mitt =)

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket