Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jo79 och Cia - *moahahahahahahahahaaa* Ja, de har i särklass flest recensioner!! Hehe. Det är ju så - om man gillar något så är det inte så många som får veta - men ogillar man något så sprids det ordentligt! Men det är ett UNDER att den butiken lever dealar kanske annat också De har superfina saker PÅ BILD, men jag handlar inte där igen. Jag mår dåligt av att behöva något som bara de har på en mässa, för då KAN jag inte hålla mig längre - men egentligen vill jag inte, och piskar mig själv på handen i de få fall det händer!! Hemlis

• Blue Vapor

Jen 82 - ja det finns ju folk att ta av i såna fall På alla andra ställen så blir ju trådarna nerstängda och borttagna så fort det blossar upp diskusioner om dem.... mycket anmärkningsvärt.

Nej nu ska jag frossa färdigt, och sen - VÄRMD av underbar skadeglädje - ska jag scrappa lite! Kyss

• Blue Vapor

Man ska inte prata skit, meeeeeeen.... man ska inte behandla sina kunder URUSELT heller, sååååååå......eftersom det här är helt SANT så är det väl inte skit???  Vad jag förstått så är det ägarinnans föräldrar som är på mässorna och de är helt okej (???) Men hon som äger stället - ehm, låt mig säga att det nog skulle behövas ytterligare någon indian i den båten..... Jag och mina andra pysslisar blev - hör och häpna - anmälda till redax för några år sedan då vi hade en feting till stämpeltråd på Bröllopstorget (FLs syster-sajt) och just faktiskt VARNADE för att handla där! Anmälda av vem, jo ägarinnan, som utgav sig för att vara någon annan Då Patrick på FL/BT fick klart för sig hur allt låg till så blev HON avstängd istället Sen nästlade människan in sig i vårt PRIVATA lilla pysselforum och höll på och var allmänt jobbig *fniss* Då vi upptäckte att det var hon så stängde vi ner henne   Pga dessa små INCIDENTER så är jag rätt övertygad om att de få positiva recensioner som dykt upp där till 99% är gjorda av henne själv

Så, vettni nu har jag babblat fäääärdigt!

• Blue Vapor

Cia - usch, ja jag vet, men du - jag får ta den smällen då -är ganska övertygad om att Patrick VÄL minns det bråket  Det skulle inte förvåna mig ett ÖGONBLICK ifall hon hänger här. Hallåkokoooo, det går bra att inboxa mig då, ifall du har något problem med det jag säger?!

• Blue Vapor

Claudia - ehum, inget.... *viskar* jag bara ogillar den butiken nåt så förskräckligt att jag inte önska min värsta scrapfiende att handla där.....

Någon handlade där lajv såg jag snabbt här ovan? BRA och SKÖNT att höra att du är nöjd i alla fall!! Jag väntar fortfarande på miraklet att de ska bättra sig, nämligen! Eftersom de har så fina saker. Än så länge mest på bild. Oskyldig

• Blue Vapor

Tjej 83 - nej i butiken har jag ingen aning om! Vet inte om det är någon som sagt om just IRL-shopping? Hon i rullstol är hon som även åker på mässorna - helt okej!

• Blue Vapor

Melle85 - nepp du!
    Köp dig en värmepistol på Clas Ohlson istället!! Kostar under hundralappen och är MYCKET bättre! Jag vet att flera här använder sig att brödrosten, meeeeeen det tycker inte jag blir så bra alla gånger.... Hur som helst så tycker jag inte att du ska skaffa dig en sån speciell fön!

/embossdrottningen med ca 60 olika i hyllan

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket