Inlägg från: Johanna 79 |Visa alla inlägg
  • Johanna 79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Nu ska jag åka iväg och kolla in bokrean! Hoppas jag hittar lite bra till min sago tokiga 4-åring

• Johanna 79

kikkan: Jag ska också på mässan den 31/3-1/4. Också min första mässa. Ska bli kanon kul...

• Johanna 79

Go' kväll alla scrappare!
    Har inte varit så aktiv här under veckan. Bara tittat in men inte skrivit så mycket. Har haft en tuff vecka med begravning...
    Men nu sitter jag här och är sugen på att göra en beställning av destresser. Någon som kan tipsa om en bra sida, snabb leverans och billig frakt!

• Johanna 79

Cheri: Så snygg scrapphörna! Blir lite avis även om jg har en helt ok hörna jag med. Finns bild i mitt bildgalleri.

• Johanna 79

Cheri: Va är de lådorna från ÖB Förvånad Har du köpt dom nyligen?

• Johanna 79
    Cia: Jag vill också ha en craft robo!  Blir så avisssssss... Får väl också köpa mig en själv när jag fyller i slutet av mars!

Är det någon som vet någon bra butik på nätet som säljer distresser. Med bra leverans och billig frakt??
  • Johanna 79

Är det någon som vet vilka som säljer Craft robo här i Sverige. Jag har hittat Papprika. Men är det bara dom eller finns det någon mer??

• Johanna 79
    Jen 82: Tack, vad pinsamt den sidan hade jag totalt missat Generad
  • Johanna 79

Kanon, ser att två av dom ska vara med på mässan i Göteborg sista helgen i mars. Bäst att kolla med dom om de har med sig någon dit!! Är så sugen att köpa en!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket