Förr oss som är fast i Scrapträsket
Aha! Varmluftspistol hette det visst!
Här finns de som finns! Den längst ner är billigast! Ta den! http://www.clasohlson.se/Product/Category.aspx?id=251288&_path=251882;251520;251145;251288
Aha! Varmluftspistol hette det visst!
Här finns de som finns! Den längst ner är billigast! Ta den! http://www.clasohlson.se/Product/Category.aspx?id=251288&_path=251882;251520;251145;251288
Claudia - haha, jag ska stämpla ut oooooom.... exakt 13 minuter tänkte jag! Ingen panik what so ever med utmaningen!!! Tänkte att dagarna får gå i veckan som kommer också, så har jag en ny utmaning eller så till nästa helg! ![]()
Melle - det var så lite så! ![]()
kikkan - jag har samma problem!
Claudia-
Inte alla hästar hemma, inte den skarpaste kniven i lådan, inte alla hemma där, inte alla paddlar i vattnet, inte alla indianer i båten, inte alla bullar i korgen, inte alla ÄGG i korgen, inte alla paket i säcken, ljuset är inte tänt..... osv
Men som min polare på MSN just sa (hon var också inblandad i den där Magnolia-härvan) "Det är inte vi som sitter med den döda bävern i knät!"
Tydligen ett hett talessätt på hennes arbetsplats - hon är jurist på hög nivå!
![]()
Nehej, nu ska jag sova för en gångs skull!! Har jag gjort nåt mer på min LO? Neeeeeee-e! Men jag arbetar i huvvet!
Nattis mina sköna hönor! ![]()
Melle - GUD så dyr frakt!!! Har du ingen möjlighet att köpa lajv då? För den ÄR verkligen mycket bättre än en sån specialare.......
Men va fan.... sover inte jag???? *näe, det lyser grönt på mig fortfarande...
*
Jag prenumerar också på CK - den är SUPER! Ett fullspäckat magasin med LOs i alla möjliga stilar, många bra artiklar/tutorials om allt från att fotografera och använda PS till färglära och tips på nya infallsvinklar vad gäller journaling, teman och tekniker. Leveransen funkar perfekt också, till skillnad från då jag prenumererade på MemoryMakers tidigare...... det strulade ALLTID. Och den är inte aaaaaalls lika underbar som CK!
Teckna prenumerationen direkt från hemsidan - billigast och funkar kanon!
Seedorfs -
www.creatingkeepsakes.com välj "subscribe" högst upp i vänsterkanten, sen klickar du på "international" som står med litet blått nere bredvid fylla-i-fälten - då hamnar du där du som svensk prenumerant ska fylla i! ![]()
Här är länken till alla butiks-recensioner!
Kan ju vara bra läsning för oss alla, eftersom vi för det mesta shoppar via webben! www.scrappa.com
Så kan man i alla fall bilda sig en grunduppfattning, visst utifrån andras tycke, men så är det ju med det mesta man inte provat själv! Hellre handlar ju från ett ställe som har gott rykte än riskerar att bli utan mina saker ![]()
Oj, Emmixen , det lät inte roligt!
Har du fått någon bekräftelse på ordern du la? Jag tycker du ska maila direkt och fråga om det kanske har blivit något fel! Det är det ingen som kommer ta illa upp av
Klart du ska veta om och när dina saker kommer!