Inlägg från: scrapparlotta |Visa alla inlägg
  • scrapparlotta

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jag lyckas inte med att få in en bild på min nya LO här, man kanske måsta va plus-medlem här då eller?

Jaja, min nya LO ligger i mitt galleri nu i alla fall, så ni får klicka er dit om ni vill se den.

• scrapparlotta

Måste fråga, är snart QK-tången "ute" tror ni? Nu när det väller upp massa andra stansmaskiner......

Jag och min syster funderar på att kanske lägga ihop till en QK-tång, men den kanske försvinner mer och mer. Och då kanske det blir svårt att få tag på dies som passar den. Eller vad tror ni?

• scrapparlotta

MAMMSY:

Förstår hur du känner dig. Jag hade några dagar förra veckan då jag knappt tittade åt min scrapparhörna. Och om jag väl satte mig där så fick jag inget gjort. Det var några hemska dagar....hua. Men nu har det släppt som tur är
    Du är nog snart "frisk" igen

• scrapparlotta

Puffar för min fråga som jag skrev igår.

Måste fråga, är snart QK-tången "ute" tror ni? Nu när det väller upp massa andra stansmaskiner......

Jag och min syster funderar på att kanske lägga ihop till en QK-tång, men den kanske försvinner mer och mer. Och då kanske det blir svårt att få tag på dies som passar den. Eller vad tror ni?

• scrapparlotta

Jag kom inte ihåg om jag frågat innan, men jag gör det igen i så fall. Är det nån här som ska gå på mässan i Götebort som är 31 mars och

• scrapparlotta

oj fel......tar om det.....

Jag kom inte ihåg om jag frågat innan, men jag gör det igen i så fall. Är det nån här som ska gå på mässan i Götebort som är 31 mars och 1 april?? Vore kul att veta. Jag ska gå då, min första mässa. Ser verkligen fram emot det

• scrapparlotta

SandraK:

Haha, jag har åxå lurat in min syster i srappandet. Hon är riktigt fast där nu....hehe. Skillnaden mellan oss är att hon har pengar att handla en massa för......det har tyvärr inte jag . Och jag ska åxå åka med henne till mässan.

Kul!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket