Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Åh nej...min tur att vara frissa! Vi ses imorgon...jag ger upp....

• Mystjejen

asrta1: Det var jag som har gjort en "mapplåda"... Har glömt bort att jag skulle fota! Förlåt!
    Ska fota och lägga upp idag...lovar...

Claudia:Fin LO! Den idén med dagis namnet snor jag nog... Det är ju kul att ha. Majas avdelning heter elefanten. Blir nog en OH elefant...

• Mystjejen

Jag är också sugen på att handla, vill shoppa loss på twopease... men jag är så feg. Men man kan ju prova och beställa litegrann bara...

• Mystjejen

Seedorfs: Hm, jag har sett en sida om det... Ska se om jag hittar den...

• Mystjejen

Venezuela: Vilken fin LO!

Nu ska kika in på cybercropen... Men jag får nog inget gjort idag, maken har jobbat natt och i em så ska vi käka hos hans föräldrar och hjälpa dem styla huset, de ska ha visning där imorgon...
    Tänkte på det att när det bara är en dag så kan det ju bli lurigt att fota LO:sarna sedan eftersom man säkert inte är klar förrän ikväll... En tanke bara...

Vill ha SOMMAR NU!!!!!! Här öser snön ner...

• Mystjejen

MU: Jättefin LO!

Jag skulle varit med på CC men hann ingenting...men det kommer ju fler...

• Mystjejen

Hej på er!
    Var ett tag sedan jag var här inne...mycket nu...
    Har ju börjat jobba!! Dagisfröken... Det är sååååå skönt att komma ut bland folk igen!

Men jag har ändå hunnit scrappa! 10!!!st LO:s i veckan!!
    Har börjat på ett album till Maja, om henes liv 2006. Gör det i A4 och det är ju jättesmidigt format att arbeta med. Gick ju som bara den att göra LO:s i det formatet.

Igår gjorde jag egna blingbling chipboards också men de har jag lagt i press för de böjde sig lite av färgen.

Har lagt in en ny LO på bloggen...
    www.frusigoldson.blogspot.com

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket