Inlägg från: Coursell |Visa alla inlägg
  • Coursell

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jag skriver ut mindre eller klipper ut vad jag ska ha utav de vanliga korten.

• Coursell

Någon i träsket har, under altered scrap, flera minneslådor...kan inte komma på vem bara....
    Färger är väl allt utom just kanske rosa och blått.
    Bruna toner, ljust gult, grå, gröna nyanser. Eller varför inte blanda flera?

• Coursell
    Fnyz skrev 2007-03-27 14:41:10 följande:
    härär mitt bidrag till marstävlingen på scrappiz:det är pylle å pyret på fotona fnyz.blogg.se
    Tjusigt
  • Coursell

Funderade lite på det där med minneslådorna....hur stora lådor använder man till sånt?

Var har ni fått tag i era lådor?

• Coursell

Överst på min önskelista står just nu miniblommor. Det är ju någon i utmaningen som gjort en Lo med några miniblommor på. Helt bedårande och såna MÅSTE jag bara få tag i

Dessutom provade jag rubbons för första gången idag så det vill jag definitivt ha flera och STÖRRE  bara älskar dem.

• Coursell

Oj, bark, så snyggt

Kan man doodla med svart tusch? Fundersam...får nog försöka hitta nån bra penna

• Coursell

Flyttar fram min fråga: Hur stora är minneslådorna / arkiven som ni har gjort?

Var får ni tag i lådorna?

Nu ska jag ut i solen

• Coursell

Försökte skriva en kommentar hos dig Jo, men det gick inte då jag inte har nåt password. Tjusig påskkärring i alla fall

• Coursell

Åh, vilken mysig bild
    Har tyvär inga idéer till dig.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket