Inlägg från: malin ulrika |Visa alla inlägg
  • malin ulrika

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Theosen
    jag kommer inte ihåg faktiskt!
    Men om du skickar din email adress i min inbox så kan jag kopiera själva filerna till dej.
    Så slänger du bara in dem på din dator sedan.
    Förhoppningsvis har jag tid ikväll när jag kommer hem!

• malin ulrika

kikkan,
    samma här, om man håller barnet till exempel och tänker, "nu blir det en jättesöt bild av oss" och så har han zoomat in så mcyket att man är halshuggen liksom!!
    Störande!
    Därför tar jag bilder själv ibland, med armen utsträckt liksom.
    Är himla nöjd med bilderna på min LO "kiss", dem hade jag aldrig fått till om jag förlitat mej på maken!

• malin ulrika

Fnyz,
    SOM jag har funderat på den där kommentaren!!!
    "Hm, är det för att det är vinter, och det är några nya dekos i form av MÖSSOR som är inne nu...?"

Haha!

Jag har lagt upp en bild på allt det jag inhandlade igår. Fick tyvärr ingen tid att göra nått igår, familjen var inte samarbetsvillig... Kanske i helgen... Suck...

• malin ulrika

2xa
    jag har swirls på min "LOVE" LO, de heter "Flourish" och är från fancy pants.
    -Malin

• malin ulrika

Sol30,
    kanske ett par mini-hjärtan i samma färg som de stora?

• malin ulrika

Sol30:
    ...himla söt LO förresten!

Och grattis alla som blivit publicerade!

• malin ulrika

Jag har också testat det där med att skriva ut på band. Går jättebra!
    På min "LOVE" lo gjorde jag det, dålig bild i galleriet. Det var sidenband så det flöt ut litegrand, men blev rätt så OK.
    Jag tror det är att rekommendera att bandet går så att säga parallellt med långa sidan på pappret, om ni förstår vad jag menar. Tror det är lättare att få ut det då om nått skulle gå snett....

• malin ulrika

Sol30,
    vilken ära!
    Det blev fint tycker jag!

• malin ulrika

Tjej 83,
    tror det är de som kallas Sakura Souffle.
    Var man får tag på dem vet jag dock inte, har inte själv lyckats hitta dem i nån affär...

• malin ulrika

Kikkan,

Jag vet vad du menar, så här kan min "skapande process" se ut:

Jag bestämmer mej gör att testa att använda en julgrans-girland med stjärnor på på en LO.

Tror det blir originellt och bra. Tar en mörk CS för att de guldiga stjärnorna ska "stå ut" mot bakgrunden.

Sen väljer jag bild.

Sen visar det sej att det ser rent förskräckligt ut med girlanden, maken tyckte det såg ut som om sonen var insnärjd i taggtråd.

Så jag klipper bort girlanden jag så omständigt sytt dit med små stygn.

I stället klipper jag bort stjärnorna och sätter dit dem "löst". Sen bättrar jag på med lite ljusblå "diamanter".

Då kommer jag på att ljusblå diamanter skulle passa jättebra på en LO om mej själv, en LO med min pres-bild!

Med blå glitterpenna också!

Och så helt plötsligt har man en HELT annan LO än vad man hade tänkt från början!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket