• Jo79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Ja, för lite mer än ett år sedan?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Måste bara säga TACK och stor KRAM till det träsktroll som hade gjort en Lo med fonten "Susies hand" på. Det är den snyggaste fonten jag skådat, och alla mina Lo:sar får ett LYFT när jag använder den!

Jag kommer inte ihåg vem det var, men den som känner sig träffad får ta åt sig!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Asrta1 skrev 2007-02-14 11:42:04 följande:
    Jo79: Jag har för mig att det var BV Jag har också laddat hem den fonten och kan bara hålla med...den är såååå fin!Ett stor alla-dags KRAM till dig BV! Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Ja det kanske det var? Måste in och kolla, jag TROR jag kommer ihåg hur Lo:n ser ut...
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ja! Kolla i BV:s galleri under Linns album, så är det den dubbeln som jag inte kommer ihåg vade den heter.... storm nånting. Såååå snyyygg!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ny Lo med den omtalade fonten på. Kanske lite svårt att se, men den är där iaf!!

Alla -dag kramar på er era träsktroll!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Så har jag då beställt de nya papprena från BG  trots att jag egentligen inte skulle... Men de gick inte att motstå!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Marajjah skrev 2007-02-14 16:32:50 följande:
    Jo79 skrev 2007-02-14 15:41:12 följande: Så har jag då beställt de nya papprena från BG  trots att jag egentligen inte skulle... Men de gick inte att motstå!! Mamma till KaramEllenVilka har du beställt då? Jag vill ha "Scarlet's Letter". *vill, vill, vill* Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Scrapoteket och Scrapaddicted! Meli hade hela serier att köpa alltså hela pack, collection packs...? Sååå fina!! Penga mun
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Men hallåååå? HUR ska jag kunna klippa i dessa UNDERBARA papper?!? Va? VAAA?? (Har precis hämtat en liten packe Phoebe ohc Perhaps från ICA)

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket