• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

soufflén är känd för at den fäster på alla underlag t.o.m GLAS

• Fnyz
    Mystjejen skrev 2007-02-09 10:55:48 följande:
    ...och med GG menar jag Garden Girl... (för er som inte har varit där )Hon heter fraise därinne.Kanske var lite oklar i förra inlägget!
    fraise, vart har våran egen fraise tagit vägen föresten?
  • Fnyz
    KarinN80 skrev 2007-02-09 11:31:14 följande:
    Är inne på önskefoto är jag helt dum eller som inte förstår hur man gör små kort typ 6*4??
    jag tar redigera foto å sen kan man förminska den till önskad storlek genom förstoringsglaset (dålig förklaring) så du får ut foton som är vanlig storlek fast motivet är bara på en lite del
  • Fnyz
    vynja skrev 2007-02-09 15:24:53 följande:
    Hej alla ! Nu hittade jag hit tack vare Fnyz som tippsade om denna tråd :) Har scrappat i snart ett år och JA, det är Verkligen beroendeframkallande ! >D
    välkommen hit kul att du hittade tråden.
  • Fnyz
    Coursell skrev 2007-02-09 17:53:04 följande:
    Åh..idag har jag handlat Åkte till en bokhandel i Söderköping, blev massor fattigare De hade designblock som man fick välja bara ett papper ur om man ville för 5 kr st. Det är väl billigt...eller?Var köper ni era blommor?Där jag var hade de bara en vacker glasburk med blommor för 85:- Prima står det på den men inte hur många det är.Det roligaste var FAKTISKT när jag skulle betala och hon rent spontant ger mig 10%
    jag har köpt tre  sånna flaskor med blommor sen har jag köpt samma blommor fast i småpåsar från olika internetbutiker t.ex. www.scrapoteket.se brukar ha det. Annars köper jag även större blommor från Heidi swapp och bazzil finns i de flesta internet butiker det med t.ex. www.minneskatten.se och www.hobbyhuset.se 
  • Fnyz
    Lingonflickan skrev 2007-02-09 20:42:29 följande:
    Scrappar alla ikväll? Kommer inte åt mina scrapsaker och jag vill ju scrappa
    japps, jag har har 7LO:s 2 kort och en framsida på albumet kvar till nästa lördag då min pappa fyller 50 år!!! så det är 1 LO/dag nu.... säger bara det att det är tur att jag är FNYZ å inte BV man skulle ju kunna få scrapblock för mindre

har redan gjort en i förrgår å en igår å en idag så det kommer ju bli en om dagen i 10 dagar

åså ska jag göra ett alla :ns dag kort till smabon
  • Fnyz
    Lingonflickan skrev 2007-02-09 21:04:12 följande:
    Fnyz: Blir så avis på dig. Mina scrapsaker är blockerade förutom det ständigt dåliga ljuset där jag har dem. *mutter* Ang. Alla hjärtans (varför kan jag inte välja bilder från nedersta raden?)dag så får man väl hoppas att maken kommer ihåg det i år.
    min sambo är inte sån som bryr sig om alla hjärtans så även om han skulle veta att det är det så skiter han nog i det så jag tänkte överaska med ett kort iaf
    men å andra sida så brukar jag få påminna honom om min födelsedag åxå å säga vad jag vill ha å även ibland köpa det själv
  • Fnyz

woha, nu har Fnyz slagit eget rekord i snabbscrap!! inte mindre än 3 LO.s och framsidan på albumet på under 2 timmar, från kortval till färdig LO!!!!!!!!

ojojoj resultatet kanske kommer upp imorrn om ajg har tid så skönt nu har jag inte 1 LO/dag tvång längre utan kan vila två dagar om jag vill

måste tacka BV, annika och Pylle för inspirationen, det var era olika LO:s som inspirerade mig så mycket så det gick så här fort.

ni får kika när jag lägger upp dem å se vad de är jag blivit inspirerad av

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket