Inlägg från: Emmixen
|
-
-
Det syns inte på bilden, men i mitten av blommorna är det guldglitter och kanterna på det rosa är chalkade med "creamy brown".
-
NyfikenÖrn skrev 2007-02-20 21:41:36 följande:Emmixen skrev 2007-02-20 21:39:05 följande: ÄÄÄÄntligen har jag fått in min LO i galleriet!Risa och rosa jättegärna! Säg också gärna vad jag skulle kunna ändra på tills nästa gång, annars blir jag ju inte duktigare... www.emmixen.sesuperfinJen 82 skrev 2007-02-20 21:42:44 följande:Kikade på Syfestivalens hemsida och dom ska tydligen ha demo av Craft Robo på lör & sön!! Ska bli kul o se en irl!!! Emmixen: Jättefin!!Tack allihopa!claudia79 skrev 2007-02-20 21:52:27 följande:Fnyz: I forumet under tävlingar.....mappen heter Scraplifttävling klar 11/3. Men jag tror du måste vara reggad för att se??? Vi hade mindre trevliga "gäster" i forumet nämligen....Emmixen : Den var supersöt! Och lilla tjejen på bilden också!!Tack! Vet faktiskt inte vad alfabetet heter, men det var det enda dom hade på scrapaddicted. *går in och kikar* Time Capsule hette det. :)Camasunary skrev 2007-02-20 21:52:40 följande:Då blir det mässa i slutet av mars för min del!! I GBG!! Jättefin Emmixen! Snyggt foamstämplat, vilken sort blev det?? Jag har "knyckt" doodlarna på det där pappret till en LO jag jobbar på nuTack! Dom sitter fast på pappret. :)Cia o krabaten skrev 2007-02-20 22:06:19 följande:Jen. Aj då!Shoppingvarning för min del...OM man kan använda mindre pappersbitar vill säga Emmixen Fiiin: Vad är det för rosa swirls? -
Angående priser och sånt finner du butiker i första inlägget i denna tråden. De flesta har Quickutz. Vad som finns till QK kan du kika på här: www.quickutz.comtheosen skrev 2007-02-20 22:48:32 följande:Jag börjar bli lite sugen på ett QuicKutz, eller hur man nu säger. Vad behöver jag mer än ett handtag? Och vart rekommenderar ni att handla? ca pris?Vore tacksam för snabb hjälp. ( måste passa på nu när sambon sa ja) -
Hm. En liten bit av himmelriket, då? Haha, jag vet inte..Camasunary skrev 2007-02-20 22:59:48 följande:Marajjah: Akrylblock borde finnas om de säljer clearstamps tycker jag. Stämplarna fäster av sig själva på blocket, de är liksom klibbiga i konsistensen! Så det behövs ingen annan montering.theosen: Kan inte hjälpa dig med vart det är billigt, men jag vet att annasscrapbooking har QK... men det finns väl både här och där. Sen brukar det ju följa med ett alfabet när du köper tången, så kolla vilket du vill ha.Nu har jag lite språkpronlem igen!! Kan man översätta "A little piece of heaven"? Hur i så fall? En liten bit av himlen låter som om det är "bara" himlen och inte himmelriket så att säga, nån som förstår vad jag menar?? -
Haha, ja precis.. Hm. Vad kan man annars skriva som låter snyggt då?! Det är svårt.. Varför inte ha på engelska (a little piece of heaven) ändå?Camasunary skrev 2007-02-20 23:05:05 följande:Ja, fast om jag skriver "En liten bit av himmelriket" så känns det som om Sankte Per har ramlat ner typ!! -
Japp! Så gjorde jag med mina i alla fall.Bark skrev 2007-02-21 06:57:36 följande:Nu har jag surfat runt på olika scrap-sidor och funderar på att köpa mig foamstamps. Hur använder man dom? Är dom monterade och klara bara att smeta på färg och stämpla eller?? Mamma till Jasmine & Timmie
-
Ojojoj, nu hade jag ca 20 sidor att läsa igenom.. Det orkar jag inte..
Färdigställde en LO igår och började på en ny, jättekul! Man blir verkligen så beroende av det som ni sa från början!
-
Klar med ännu en LO.. Kommer kanske bild sen. Jag tyckte den blev väldigt lustig, men pappa och Sandra tycker den är jättefin.. Jag vet inte..
-