Inlägg från: Johanna 79 |Visa alla inlägg
  • Johanna 79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Claudia: Jag har en Canon pixma ip 4300. Den är jag jätte nöjd med!

Har lagt upp en bild i mitt galleri på sakerna jag köpte på mässan! Men kom ihåg att det tillkommer även en CRAFT ROBO där som jag inte fått hem ännu! Lääääängtar så!

I mappen Lo:s 12*12 hittar ni bilden, om någon är nyfiken!
  • Johanna 79
    DianaJ: Jag var där... Har precis lagt upp en bild i mitt galleri på lite inköpta prylar! Det var min första mässa jag var på inom detta! Jag är hel nöjd. Hade kunnat handla hur mycket som helst. Hade absolut behövt mera tid där bara.
  • Johanna 79

Jag köpte tidningen på mässan men har heller inte hunnit titta i den. Får också hoppas på att jag får lite tid i helgen!

• Johanna 79

Ja såg att det var mässa där igen i sep. Får väl flörta med brorsan och hans familj igen så man kan bo där då igen!
    Det roliga är att vi pratade lite lätt om vi skulle försöka komma till dom i sep. Vi tänkte nämligen ta Liseberg då med! Min son pratar om det varje gång vi är där och åker förbi Så passar ju bra då. Nära och allt...

• Johanna 79
     till alla dagens alster! Mycket fint...
  • Johanna 79

annika5064: Jätte fin Påsk hatt!

• Johanna 79

Så där, nu har jag gått igenom dagens sidor puuu... Så kul och se allt nytt!  till dagens fina Lo:s!

• Johanna 79

Jag behöver hjääääääääääälp...

Håller på med en Lo:s. Men inser att den känns tom ner till! Kan någon hjälpa mig!

Kom på i efter hand att jag t.ex kunde satt de högra eller vänstra blommorna ner till! Något ska man alltid lära sig på sina misstag

4 månader

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket