Förr oss som är fast i Scrapträsket
malin ulrika: Tack söta du för hjälpen! ![]()
Ang. mässa/mässor så måste vi ju se till att ordna ett träsk-powermeet!! ![]()
malin ulrika: Tack söta du för hjälpen! ![]()
Ang. mässa/mässor så måste vi ju se till att ordna ett träsk-powermeet!! ![]()
Kikkan: Tja... varför inte en Sakura soufflé??!
V: Var tvungen att slänga mig på telefonen och ringa till Anna när jag såg ditt inlägg tidigare idag!! Gissa VART bilen kommer att gå i raketfart imorron!! Ska bli såå kul att se de nya live... och kanske köpa sig ett "Annika" (kanske vackrast av alla vackra??
)
Ja, LOn blir klickbar. Men annars gör det inget att dina tjusiga LOs blir stora!
Snabbscrapping finns inte i mitt vokabulär! Skulle göra en avskalad LO lite snabbt så där... men det tog 2 dagar ändå
Tack! Det ska bli en upplevelse utöver mitt vanliga scrapliv att få prova det berömda flocket! Flock ´n roll ska det bli
Skumpis: Skrattade gott åt det du skrev tidigare idag om att resultatet alltid blir en chock!
Frågan är hur många timmar av sin sömn man offrar... Varför sova när man kan scrappa är mitt mantra!
Sova är GÔRGÖTT! Särskilt på lördag & söndag morron... Inte så populärt hos vissa att vissa andra kräver sovmorron för att de suttit och scrappat/surfat halva natten...
![]()
Johanna: Jag kan köpa penna till dig!! Ska ju ändå ut och shoppa
Skumpis: Du har tur du! Min sambo är både kvällstrött och morgontrött verkar det som![]()
![]()
Man blir väääldigt speedad av att veta att man kanske ska få lägga tassarna på nya BG papper imorgon!! Nya LO-idéer åker runt som i en tumlare i huvudet
+ att jag nattade lillgosan idag vilket betyder att jag kan börja sniffa papper redan kl. 19!! Oooo la la!!![]()
Kikkan: Ja, han blir nog så illa tvungen, för han får väl snart inte plats??
Skumpis: Ja, vad ska man göra med alla "gamla" papper.. har också en hög dåligt samvete som ligger och är jobbig!!
Ändå kan jag inte låta bli att åka och köpa 30 st nya BG... Nu jäklar måste scrappas så inte gamla-papper-högen fylls på!!
Jag har inte fattat att det bara är att åka (typ 10 minuter) och köpa när jag behöver.. jag MÅSTE ha dem hemma.. var nog en hamster i mitt förra liv...