Förr oss som är fast i Scrapträsket
Som är enfärgade... sen finns det ju som Cia skriver tjockare papper som benämns Cs i andra märken oxå, som tex. då BG.
Som är enfärgade... sen finns det ju som Cia skriver tjockare papper som benämns Cs i andra märken oxå, som tex. då BG.
... som då är mönstrade...
Ursäkta att jag skriver så snurrigt....! KOmmer ju på att jag ska skriva mer just när jag klickat iväg!
Hur gör ni med era kort när ni ska skicka över nätet för att framkalla dom? Brukar ni förminska storleken på dom? Alltså minska från typ 2000 pixlar till 500?
Jaha ja... då får jag väl leva med att det tar hundratremiljoner år att ladda upp dådå... ![]()
Den är jättefin Bark! Tycker absolut att du ska skicka in!! Men då kanske du ska ta bort den fort som attan härifrån... ![]()
Jag har råkat kasta ett framkallaerbjudande på Fujicolor som går ut idag, gratis 25 bilder. Nån som kan en kod eller så och har lust att dela med sig...? ![]()
![]()
Å vilka fina LO:sar ni har gjort och lagt upp! Jag har inte scrappat på hundra år känns det som, influensa och livet har helt enkelt kommit emellan... Får hoppas på att det blir lugnare snart och att jag får lust och ork att skapa lite.