• Jo79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Som är enfärgade... sen finns det ju som Cia skriver tjockare papper som benämns Cs i andra märken oxå, som tex. då BG.

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

... som då är mönstrade...

Ursäkta att jag skriver så snurrigt....! KOmmer ju på att jag ska skriva mer just när jag klickat iväg!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 17:45:22 följande:
    Jag bor i Landvetter Funderar på att ordna en scrapträff här om några är intresserade. Det finns en kvarterslokal här som går att hyra. Några intresserade?
    I´m in!! Och kan nog dra med en kompis med...
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Hur gör ni med era kort när ni ska skicka över nätet för att framkalla dom? Brukar ni förminska storleken på dom? Alltså minska från typ 2000 pixlar till 500?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jaha ja... då får jag väl leva med att det tar hundratremiljoner år att ladda upp dådå...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Den är jättefin Bark! Tycker absolut att du ska skicka in!! Men då kanske du ska ta bort den fort som attan härifrån...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    kikkan skrev 2007-03-09 23:19:09 följande:
    oj fel......tar om det.....Jag kom inte ihåg om jag frågat innan, men jag gör det igen i så fall. Är det nån här som ska gå på mässan i Götebort som är 31 mars och 1 april?? Vore kul att veta. Jag ska gå då, min första mässa. Ser verkligen fram emot det
    Ja, absolut!! På lördagen ska jag gå. Det blev inget den mässan som var, så nu längtar jag nästan ihjäl mig...
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jag har råkat kasta ett framkallaerbjudande på Fujicolor som går ut idag, gratis 25 bilder. Nån som kan en kod eller så och har lust att dela med sig...? GeneradKyss

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Tjej 83 skrev 2007-03-11 21:35:52 följande:
    jo79 ne men du kan få en annan som går ut 30 mars på extrafilm.se kod sportlov50 kort för 35kr(=porto)sånna erbjudande ska man hålla inlåsta hehe de är guldvärda, aldrig framkallat så mycke kort innan haha
    Ja, tack, den hade jag innan... Ja, det är bra med sånna erbjudanden! Och nä, det blidde inte nån resa till Magnolia... det var ju den helgen det var snökaos!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Å vilka fina LO:sar ni har gjort och lagt upp! Jag har inte scrappat på hundra år känns det som, influensa och livet har helt enkelt kommit emellan... Får hoppas på att det blir lugnare snart och att jag får lust och ork att skapa lite.

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket