Inlägg från: kanskesnart |Visa alla inlägg
  • kanskesnart

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Skumpis: Ja jag ska lifta den nån gång, för det var ju ett jättebra sätt att få med många blider. Problemet är att bilderna jag sitter med nu är närbilder så det går ju inte & klippa i dom (får börja tänka på det när man fotar, att de ska bli scrapvänliga bilder ) Kan inte förminska dom och skriva ut igen heller för allt bläck är slut i skrivaren (undrar hur det kunde ta slut så fortOskyldig)

Tjejtrazan: Fnyz ja Hon klarar ju det mesta Ska springa in dit sen!

Nä nu ska jag sluta sprida negativ energi här! Ska ta mig in till stan & kolla om nya tidningen råkat komma ut än (förmodligen inte ) Ha en fortsatt härlig dag

• kanskesnart

Fy va avis man blir på alla som ska på mässa Fick iallafall, som plåster på såren , tag på nya numret av tidningen idag. Såg SandraK:s LO:s och dom va jättefina!! Men va det inte nån mer som hade nån publicerad i detta nummer??

• kanskesnart

Marajjha: Superfina alla tre!

Pyret78: Ja jag tyckte väl att jag kände igen det namnet (du har ju publicerats förut) Jättefin!

Nä, nu ska jag dra mig härifrån så jag slipper läsa mer om mässan i morron *avundsjuk, ja e så avundsjuk*

• kanskesnart

Här händer det visst grejer!! Har bara varit in o kollat korta stunder senaste dagarna, så man hänger inte med för fem öre

Grattis till DT platser, publiceringar och andra vinster!!

Massor av kollektiva rosor till ala nya LO:s med!!!

Har fortfarande block, men håller iallafall på med några kort idag. Alltid nåt

• kanskesnart

Grattis Cia!! Underbara LO:s!

NÖ: Oj, va fint pappret blev. Men vilket pilljobb! Brukar nästan alltid lacka bokstäver men jag tycker det är ofta som det bara "kladdar" ut på sidorna (har visserligen alltid lite för häftig i mina rörelser så de kanske är därför )
    Angående 3D lack så har jag lite problem med att det alltid klistrar ihop sig i själva pipen. Och det är ju nästan omöjligt att få bort det när man ska använda flaskan igen, så då får jag alltid klippa av en bit av pipen och till slut är själva hålet så stort så då väller det ut lack överallt (har precis förstört en nästan ny flaska på det sättetSkrikandes) Hur gör ni för att få bort det??? (eller är det bara i mina flaskor det fastnar?)

Puman78: Vet inte om det finns färdiga mallar till stora bokstäver. Men man kan ju köpa chipboard bokstäver (är som tjock kartong) och använda som dom är eller använda som mallar, rita av och sen klippa eller skära ut bokstäverna. Och så kan man ju även skriva ut bokstäver  på datorn och klippa/skära ut. Sen finns det även många olika alfabetstämplar att köpa. Foamstamps (som är som lite hårdare skumgummi) brukar vara bra.

• kanskesnart
    Blue Vapor skrev 2007-04-03 01:01:15 följande:
    kanskesnart - jag pillar som en galning i min 3D-lackspip med knappnål tills det släpper! Har inte behövt klippa bort pip än i alla fall..... är noga med att sätta på korken DIREKT GENAST PRONTO BASTA mellan användningarna Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Jamen ja pillar med som en galning, men inte hjälper det Men erkänner att jag är urdålig på att sätta på korken efter användningOskyldig Får väl testa me det på nästa flaska

Sosofofie: Jättefina LO:s!!
  • kanskesnart

Evenstar: Den blev jättefin!

Bark: Oj, vad duktig hon är

Jag behöver lite råd.. Gjorde en ny, väldigt enkel, LO igår, men den känns inte braFundersam Tycker rubriken ser konstig i förhållande till resten. Vad tycker ni? Ska jag ändra den?
    Lissabon.

• kanskesnart

Tack för kommentarerna Jag vill nog helst inte ha någon mer text på, för det är tänkt att vara första sidan på ett album, så jag hade inte tänkt ha någon journaling med på den. Hmm..Får se hur jag gör. Tar gärna emot synpunkter från fler!

Tjej83: De finns i vitt på Stellas (köpte dem vita därifrån för några veckor sen) 

Tjejtrazan: Lifta på bara

• kanskesnart
    Tjej 83 skrev 2007-04-04 14:44:05 följande:
    kanskesnart ja ja vet men de va slut för nånda sen när ja beställde däör i från. o d ehade bara lila o röd, nån blå kanske? ville itne ha de o eftersom ja itne har färg så kan ja inte måla dem.
    Aha ok.
  • kanskesnart

Tack för alla kommentarer och tips om min Lissabon LO Tror jag låter rubriken vara och följer Cheris råd om en tredje deko. Kände nu att det kanske är obalansen som stör mig mest och det ska ju bli bättre om man följer "triangel regeln" (att ja inte tänkt på det *orutinerad*)

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket