Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Visar glatt upp en bild på min nya MM:

• Örnen76

Har kanske inte sagt att jag har en mapp för mina kort... Ni hittar i alla fall mina kort i pysselmappen...

• Örnen76

MAMMSY - Trist med korten Jag har varit jättenöjd med korten jag har beställt därifrån, men har dock inte beställt i den storleken... Klaga, som sagt!!

InaFia - fina LOs!!!

Pyret78 - söta kort!!

Nu har jag fått en ny utmaning av min mentor: Att göra en LO med minst fem knappar. Kul! Har aldrig använt knappar på LOs förut. Resultatet finns i mitt scrapgalleri

• Örnen76
    MAMMSY skrev 2007-03-06 18:01:58 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-06 17:57:58 följande: MAMMSY - Trist med korten Jag har varit jättenöjd med korten jag har beställt därifrån, men har dock inte beställt i den storleken... Klaga, som sagt!!InaFia - fina LOs!!! Pyret78 - söta kort!! Nu har jag fått en ny utmaning av min mentor: Att göra en LO med minst fem knappar. Kul! Har aldrig använt knappar på LOs förut. Resultatet finns i mitt scrapgalleri Kul att du använder ett sådant papper som för mig inte alls känns vintrigt till en Pulka Layout å får det att passa så bra!!!
    Tack Jag blev själv förvånad av mitt pappersval
  • Örnen76
    Skumpis skrev 2007-03-06 21:03:02 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-06 20:33:35 följande: Min rosa MM kostade 1195kr. Åhhhh, så fullkomligt ONÖDIGT och UNDERBART att äga en sådan väska!!! Jag fyller år nästa vecka men tyvärr har vi inte för vana att köpa dyra presenter till varandra. Kanske dags att se över normerna här hemma Problemet är att sambon fyller samma vecka och jag har inte råd att köpa dyr present till honom

Du kanske kan få halva väskan i present och betala halva själv, eller nått....

"Onödigt" är du galen!! Jag ångrar inte en sekund att jag köpte den, men det finns säkert de som tycker att det är onödigt, men inte jag

• Örnen76
    Skumpis skrev 2007-03-06 21:45:57 följande:
    Vilken blir bäst? Jag kan inte bestämma mig för om jag ska fortsätta den strikta linjen eller om jag ska vara lite galen  
    Go crazzzzzzzy!!!
  • Örnen76
    Marajjah skrev 2007-03-06 21:57:41 följande:
    skumpisjag tycker den första var finast.å så en fråga.ska göra ett enkelt grattis-kort. i ngt av scrapbooking m.m har det stått att man ska/kan biga kortet. vad innebär det att biga? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Ex ett falsben som man förpreparar en vikningslinje med mitt på papperet om man vill vika ett lite styvare papper. Då kan man enkelt följa "bigningen" när man viker och man slipper sneda kort eller att papperet krakelerar när man viker ett ark på mitten. Bigningen får något som brukar kallas "berg" och "dal". Snyggast brukar der bli om man lämnar "dalen" (där man tryckt en skåra med bigaren) utåt och "berget" inåt, helt tvärt emot vad man logiskt kan tycka.Källa: scrappiz
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket