Förr oss som är fast i Scrapträsket
Hörrni! Jag har en utmaning åt er på SWEscrap! Get over there and get inspired
Hoppas jag
Hörrni! Jag har en utmaning åt er på SWEscrap! Get over there and get inspired
Hoppas jag
mu: Oj oj oj!! Det kan man verkligen kalla hög! Får du plats med något mer i din garderob
BV: OK! När flyttar vi in?? Jag (+ heeela släkten) kan tänka mig att bo bland chippisarna på embellishmentavdelningen!
Måste ju svara på frågor också! Det var längesen sist (blinkar lite åt Claudia
)
Favoritbutik på nätet: Har också varit vilse ett tag efter att favoriterna lagt ner, men nu så: Magdas, Scrapperiet & Scrapaddicted!!
Nästa inköp blir: Mer nytt från over there!! Ev. på mässa...
Favoritdeko just nu: Floss, floss, floss, wire, band. + allt som går att stämpla & embossa!!
Används aldrig på LOs: Klistermärken med figurer på tror jag.. ![]()
Less- or more-LOs: Både och!!
Antal LOs i månaden: Senaste månaden; 1 miljon (känns det som!!) annars kanske 10?
Antal LOs totalt: Vet inte riktigt.. mellan 50 och 100 tror jag!
Tid för en LO: Aldrig mindre än 3 timmar, övre gräns... oändligt!
BV: Jag är nyfiken på de där megastämplarna (är det stämplar??) längst upp till höger!! ![]()
... alltså i hyllan ovanför ditt skrivbord ![]()
Jag simmar verkligen ur bild... är helt bakom flötet och gör mig bäst i sängen (och det hade jag gjort för 2 timmar sen också!!)
Såå trött...
Hoppas på en bättre dag imorgon
Vad tror ni händer med QK?
Kommer de fortsätta med sina tänger, dies osv eller kommer det att bli "elektriskt" alltihopa? Ska de skaffa sig monopol på elektrisk utstansning nu då eller?? ![]()
När jag köpte min tång trodde jag att de skulle dö ut, men de kanske fortsätter med dies och handkraft ett tag till...?
Tycker också det är konstigt att de gjorde Revolution, som är en sån dyr mackapär, om de ändå är på gång med de andra apparaterna..?
Snillet spekulerar
![]()
mu: Det har du rätt i!
En craftrobo hitåt också, tack!!
Då måste de allt ha otroooligt coola typsnitt om de ska kunna konkurrera med "resten av världen"!
Vilka är det som har cuttlebuggen då?