• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia o krabaten skrev 2007-03-17 20:58:58 följande:
    Coursell: VI i -08 området hade barnjouren idag FÖR VI SKA HA SCRAPTRÄFF HOS CHERI IMORGON!!!!!!  Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Se inte så lessen ut för det cia ( Hmn du bländar mig nästan med alla dina solar )

Tessegosing scrappa en kalender, klocka, chokladask, cigarrask.. Ja det var några förslag

Å imorn ska jag hålla min första kurs Ihhhhhhhh nervös faktist

Tackar för snälla ord om mina nya
  • MAMMSY
    Blue Vapor skrev 2007-03-20 22:55:06 följande:
    Fnyz - jasså du har också fastnat för Cuttlebugen? Jag ska ha en sån ifall det inte blir en Craft Robo............................... ................................... ................................... .. *sätter mig på händerna* Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Viskar att på format kan man få allt utskrivet som man vill på en silhouette som finns där
    kan ju vara bra för dig å veta menar jag..ÄhumOskyldig *ska var tyst nu*

Vilka nattsuddare ni e tjejer Vissa måste ju sova å det känns som det var evigheter sen jag var härinne har haft en galen helg med två fullbokade kurser, å har knappt vart hemma nått å bar längtar efter lite lugn scrap ro!!! så länge måste ju sova nu!!!
  • MAMMSY

Vinkar glatt till BV !!!!!!!!!!!!!!

Å vad e det för idioter som gnäller på Jane!!! Man blir ju vansinnig när man hör sånt

Claudia: Jo det gick jä'ttebra att hålla kurs, jag var jättenervös först Men dom tyckte att det var toppenbra å frågade om jag hade fortsättningskurser oxå så jag tar det som ett gott betyg

En massa Ros till alla nya fina LO:s som lagt upp å en mssa snygga kort oxå, kommer inte ihåg vilka allas e efter att haft en sisådär 45 sidor att läsa ikapp

• MAMMSY

Kom på att jag hade en LO som jag inte hunit visa här än
    Jag gjorde en skiss kursdeltagarna fick scrappa efter, å så här ser min egna tolkning ut

Lilla Cooling.jpg

Nu ska jag ut i vårvädret å leka med Julia Kram så länge!!!

Malin mamma tilll den vilda 1½åringen
  • MAMMSY

Cia: Jo det gick jättebra Dom var jätteduktiga å fasen vilka snygga första LO:s dom fick till, å dom tyckte att det var jätteskönt att ha en skiss att gå efter, kul å se hur 12 st LO:s gjorda från samma grundtanke kan bli så olika

Emmixen Kul att se dig igen
    Claudia å Pyret: Hoppas ni känner er bättre snart!!!!

• MAMMSY
    Camasunary skrev 2007-03-22 22:10:15 följande:
    Satt just och funderade på om jag inte behöver göra en beställning till Scrap-it ändå... ...sen upptäckte jag att bankdosan var borta IGEN!! Är det ett "sign" ... eller är det lilla fröken klåfingrig som har varit framme igen?? Eller är det en kombination av de båda...?
    *asgarv*
  • MAMMSY
    StockholmsPärlan skrev 2007-03-22 22:34:49 följande:
    Jag ska snart åka till New York. Några tips på bra affärer? Skiljer sig priset från här i Sverige? tacksam för svar
    Beställ från nätet till hotellet/stället där du ska bo, det finns  inga scrapafärrer i centrala new york (konstigt nog) kolla på lifetimemoments.com eller twopeasinabucket.com tex..
  • MAMMSY
    kanskesnart skrev 2007-03-22 22:51:16 följande:
    MAMMSY skrev 2007-03-22 22:43:30 följande: StockholmsPärlan skrev 2007-03-22 22:34:49 följande: Jag ska snart åka till New York. Några tips på bra affärer? Skiljer sig priset från här i Sverige? tacksam för svar Beställ från nätet till hotellet/stället där du ska bo, det finns  inga scrapafärrer i centrala new york (konstigt nog) kolla på lifetimemoments.com eller twopeasinabucket.com tex.. Vaaaa, finns de inga scrapaffärer i New York?? Ska ju dit snart ju... Där sprack dom scrapshopping planerna Jaja, sånt e livet.

Inte i centrala new york i alla fall, men lånt ut i utkanten tror jag att det ska finnas nån som tydligen inte e så jättelätt att hitta, men kolla in amerikanska sidor å beställ därifrån till dit ni bor, frakten inom usa e liteeeen så då tjänar man på det ändå

det finns en tråd på scrappiz tror jag som handlar om new york scrapshopping

• MAMMSY
    Mistoffelees skrev 2007-03-22 22:54:39 följande:
    Vad förvarar ni era 12x12 papper i, på panduro är den mapp jag tänkt köpa slut, vet ni någon annan bra förvaringsmapp till rimligt pris? Gärna i Göteborg där jag bor annars via nätet.
    Format har förvaringsboxar.. Vet inte riktigt vad dom ligger i för prisklass dock..
  • MAMMSY

Nä NU MÅSTE jag logga ut.. tror jag.. Ledig imorn men vi ska på inskolning kl 9.30

Gooodnajt girlieeessss*

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket