Förr oss som är fast i Scrapträsket
Tessegosing scrappa en kalender, klocka, chokladask, cigarrask.. Ja det var några förslag
Å imorn ska jag hålla min första kurs Ihhhhhhhh nervös faktist
Tackar för snälla ord om mina nya
Vinkar glatt till BV
!!!!!!!!!!!!!!
Å vad e det för idioter som gnäller på Jane!!! Man blir ju vansinnig när man hör sånt
Claudia: Jo det gick jä'ttebra att hålla kurs, jag var jättenervös först
Men dom tyckte att det var toppenbra å frågade om jag hade fortsättningskurser oxå
så jag tar det som ett gott betyg
En massa Ros till alla nya fina LO:s som lagt upp å en mssa snygga kort oxå, kommer inte ihåg vilka allas e efter att haft en sisådär 45 sidor att läsa ikapp
Cia: Jo det gick jättebra
Dom var jätteduktiga å fasen vilka snygga första LO:s dom fick till, å dom tyckte att det var jätteskönt att ha en skiss att gå efter, kul å se hur 12 st LO:s gjorda från samma grundtanke kan bli så olika
Emmixen Kul att se dig igen
Claudia å Pyret: Hoppas ni känner er bättre snart!!!!
Inte i centrala new york i alla fall, men lånt ut i utkanten tror jag att det ska finnas nån som tydligen inte e så jättelätt att hitta, men kolla in amerikanska sidor å beställ därifrån till dit ni bor, frakten inom usa e liteeeen så då tjänar man på det ändå ![]()
det finns en tråd på scrappiz tror jag som handlar om new york scrapshopping ![]()
Nä NU MÅSTE jag logga ut.. tror jag.. Ledig imorn men vi ska på inskolning kl 9.30
Gooodnajt girlieeessss*