• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Johannapanna skrev 2007-01-22 18:04:50 följande:
    Fnyz skrev 2007-01-22 15:04:05 följande: nu har jag lagt upp dubbeln som ajg gjorde igår i galleriet men den är ju lite censurerad erftersom matildas farmor och gammelmormor inte blivit tillfrågade om de ville ligga på internet än www.familjeliv.se/krypin/fnyz/gallery/phpxlku... Superfin såklart!! Men men men hur blir det med rubriken när du sätter in den i albumet? Blir det inte mellanrum då?
    det blir ju ett par cm mellan men jag tycker bara de e tufft för det får ögan att följa med över till nästa sida. å just de tack
  • Fnyz
    Marajjah skrev 2007-01-22 19:18:56 följande:
    Okej!Nu vill jag fråga er som ska vara med i tävlingen. Läste på: www.scrapjazz.com/topics/Techniques/Chalking/ att chalking är en teknik så då måste det ju vara ok som favoritteknik, men favoritmaterial kan väl vara vanligt papper då, en särskild tillverkare, typ BG, Chatterbox osv, eller har ni tolkat det som typ chipboard, rub-ons, öljetter, brads eller nåt sånt. Å ska det vara både favoritmaterial och favoritteknik på SAMMA layout? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    ja att chalka är en teknik så absolut kan det vara ens favoritteknik och material är ju t.ex. floss, eller papper, eller mesh eller så så det tycker jag åxå. allt är ju en tolkningsfråga och jag tror att de helt enkelt vill se hur VI tänker och inte att de har helt klart för sig vad de letar!
  • Fnyz

BV: vet inte riktigt HUR du menar men kanske som jag har på min Linslus? eller nä jag vet inte... du kan ju kika på den å se om det var så du menar men annars så kan det vara annikas!

• Fnyz

nu har jag scrappat en stund, hade lite lite liiite block den senaste veckan men så bestämde jag mig ikväll att jag skulle lifta en person, inte en endast LO utan en persons stil liksom, lifta flera LO:s av en person till en LO ville ta nån som inte var för lik mig i stilen och nån svars stil jag var sugen på å testa, lotten föll tillslut på Annika hoppas det är okej annika ??

håller på för fullt, har "snott" lite idéer från "e mycke mycke trött# och "älska dig mamma" och lite här å där inspiration från några andra åxå blir ni nyfiken nu

• Fnyz
    Asrta1 skrev 2007-01-22 21:48:26 följande:
    Fnyz: lite block....och så får du en LO publiserad på swe.bloggen Nu gör du en jättenyfiken Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    hihihi ja men den gjorde jag ju i tisdags! och sen scrappade jag inte onsdag till lördags ALLS och det är inte likt mig..... sen gjorde jag ju dubbeln igår men kände då åxå att det gick tröööögt eller inte trögt för jag gjorde den ju på 1 timme men det kändes inte bra liksom så därför ville jag utmana mig själv lite idag
  • Fnyz
    Meli skrev 2007-01-22 22:04:21 följande:
    Har så ont om tid nu känns det som, håller på att planera inför dopet och vårt hemliga bröllop som ska ske då och så är det ju tävlingen Har en kvar, fortfarande
    ååååååååååååååååååååååååååå hemligt bröllop kuuuuul grattis!!!!

jag vill åxå gifta mig så jag kan scrappa ett bröllopsalbum....men jag kanske ska försöka få till en förlovning först
  • Fnyz

ojojojoj vad de skrivs

tänkte bara säga till marrajah att jag har tolkat hela tävlingen som att man ska fundera lite å tolka så som man själv tycker det borde tolkas! att trend t.ex. kan vara en NY trend som är just nu ny eller en ny som inte kommit än utan på väg in, finns kanske fler tolkningssätt åxå

en kreativ kan väl vara att man tänker till ltie extra eller arbetar lite extra, tyckte den var svårast eftersom ajg blir så förbannad så fort jag tänker på den, för jag tycker baskingen att ALLA LO:s är kreativ! därför blir jag förbvannad på att några jurys ska sitta å bestämma vilken som är kreativ å vilken som ine är kreativ....

• Fnyz
    tjenixen skrev 2007-01-23 12:17:41 följande:
    Grattis till utmärkelser och reportage och så vidare. Kul att vår hobby uppmärksammas. Tror ni Scrapbooking mm kommer den här veckan? Nu är jag klar med min swatchbok, ska bara fota den så laddar jag upp sen.Kul att se era LO´s. Så olika alla gör men så fint det blir.
    ja den ska komma till prenumeranter den här veckan
  • Fnyz

inafina och Bark: jättesmnygga LO:s allihopa! kommer inte ihåg vad det var jag ville kommentera men jag gillade dem iaf

malinulrika, jag kommer in till dig å kikar nu

• Fnyz
    tjenixen skrev 2007-01-23 20:06:16 följande:
    Ni är så många som skrivit i min gästbok nu och berömt min swatchbok att jag passar på att skriva ett kollektivt TACK här. Ni är ju för goa som skriver så fint.Och ja, det har tagit sin tid att sortera alla men jag hade turen att kunna köpa en rätt stor "packe" färdigstansade tags utan en tjej på scrappiz så lite fick jag ju gratis så att säga. Nu saknas det två små pluttebitar sen är den nog rätt komplett. Det är bara bazzill i boken och det är allt, monos, trios, fourz, washboard, garden path, pwl, op, raw silk ...you name it:) Blir så enkelt nu när jag kan ta loss bitar och jämföra och jag kan beställa precis rätt nyanser mm. Så den kommer underlätta för mig. Tack igen för alla fina kommentarer.
    ååå jag vill åxå ha en sååååån så bra när man tävlar att ta reda på vilken man använt och när man vill ha nån ny färg å..ja vill ha helt enkelt......   hmmm harkel.... hihi... vad skulle du ta för å göra en
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket