Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Blue Vapor skrev 2007-01-22 23:18:33 följande:
    Undrar om jag inte ska ta och shoppaaaaaaa lite...... medan nästa LO "rinner till" Usch vad jag blir stressad av att ni scrappar så OTROLIGT snabbt!!!  Men, men.. det är ju inte för inte som.....*pekar ner på det gråa* Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Jag scrappar normalt inte alls snabbt. Brukar ta lååååång tid på mig. Många dagar för en lo ibland.
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah
    Camasunary skrev 2007-01-22 23:51:58 följande:
    BV: Japp, Fancy Pants har jättestora swirls! Men sen skrev ju Fnyz om ett annat märke förut, när hon berättade om sin SWE-layout.. nån som kommer ihåg?Jag har FP swirls- köpta hos Annas scrapbooking. Fiiiint!
    Jag har köpt sånna som fnyz, rusty pickle tror jag de hette, vänta ska kolla... jodå, rusty pickle swirly-whirly heter de och finns hos Magdas.

Nu till en annan fråga. Om tävlingen igen... Oskyldig
    En ny trend - hur tolkar ni det? Nåt som är nytt nu, eller nåt som blir nytt snart?
  • Marajjah

Jassåå, duu. Det trodde jag iofs också att du skulle, men jag tänkte utifallattomkanskedufickenblackoutellernåt...

• Marajjah
    Blue Vapor skrev 2007-01-23 00:13:38 följande:
    Men gud, jag BEHÖVER faktiskt den packen med BasicGreypapper...................... är det ingen här hemma som har den??? Det blir så jäkla tungt att shippa från USA... *letar* Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Ahhhh, tyckte jag kände igen papprena när jag såg dem på bild och tänkte först att alla har väl nästan Blush-papper, men så såg jag formatet. Fot i munnnen Får man fråga vad det är du ska hitta på med dem?
  • Marajjah
    Camasunary skrev 2007-01-23 00:36:10 följande:
    Marajjah: Något som kommer att bli trendigt!
    Okej, så det som är trend nu ska man INTE scrappa om? Hur ska man veta vad som är en ny trend? *kika västerut kanske...*

Men nu ska jag sova, får tänka på den saken då. Jag som skulle blinga, men det får jag väl lägga på hyllan då. Det är väl redan ute. Jag som är seeeen... Meeen, det är ju en ny trend för MIG. Gills det?!
  • Marajjah
    claudia79 skrev 2007-01-23 00:43:08 följande:
    Föresten puffar för  mina frågor ang material-lista och beskriving av sina tävlingsbidrag till stoooooora tävlingen Eller är det bara mina LO:S som kan passa in på lite olika kategorier här & där??Ang trend har jag tolkat det som nåt som kommer/är/ håller i sig om jag säger så
    Jag var just in å kikade på BV:s favorithak och såg att de hade flock...

Men, då kan man ju tolka det lite som man vill jueh! *lugnar ner mig*
  • Marajjah

Förresten Claudia så kommer jag nog att skriva ner allt det på ett särskilt papper.

Typ så här:

Titel på lo:n och vilken kategori den tillhör + allt material som jag använt på varje. Kanske det blir så att jag får lov att numrera dem också... Svårt det där, men det borde ju räcka med titel? Nån annan som har tips? Känner mig nog i lika stort behov av det som Claudia.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket