Förr oss som är fast i Scrapträsket
Åhhh, vad fina LO´s ni visat upp här. Sitter i skolan och ska precis avsluta lunchrasten och börja passet till 16.45 ![]()
Åhhh, vad fina LO´s ni visat upp här. Sitter i skolan och ska precis avsluta lunchrasten och börja passet till 16.45 ![]()
Har ni frossat i Scrapbooking mm i helgen nu eller? Jag har gluttat i den och jag tycker den blir bättre och bättre ju fler nr som kommer. Har just varit inne och förnyat min prenumeration med så jag inte glömmer bort det innan vi drar till varmare breddgrader.
Har ni några andra tidningsfavoriter?
haha och jag som har en hel del att plugga har gjort 1/3 och så fastnade jag vid datorn hmmmm.... Scrappa det får jag nog göra när jag dör eller nåt känns det som nu. har inte gjort mer än 4 LO´s på hela året och har som mål att komma upp till 100 innan året är slut.
Har ni några scrapmål?
nä, jag tävlar inte heller men har 100 som ett litet mål ändå. Förra året gjorde jag 153 LO´s och hade då oxå målet 100 så därför tyckte jag det var lite kul att fortsätta med 100 som mål så jag kan se om jag kommer så långt i år med men det gör inget om det så bara blir 11. Alla LO´s är jag inte supernöjd med, vissa är bra andra bättre och vissa dom bara är:)
vita bazziller förresten:
canvas: white, chantilly,
fourz: avalanche
trios: lily white
corduroy: brilliant white
garden path: eggshell
PWL: cottonwood
Orange peel: KI White
Washboard: snow
classics: gardenia
det var de jag hade i mitt album tror jag. Bra med swatcharna ibland:)
X:et har jag men den står oanvänd typ på hyllan numer. Använder limpenna till smådelar.
ujuj vad ni skriver.Hinner inte ens läsa ikapp allt ni babblar om här, pladdertackor :)
här är jag uppe lååångt före tuppen som varja dagtyp, så är det med morgonpigg son :( Men nu sitter småbarnen och ser på playhouse disney och jag ska städa arbetsbänk och få lite mer ordning på packning mm. Scrappa blir det nog inget i dag heller då jag är ensam med båda de små hela dagen.