Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

Förr oss som är fast i Scrapträsket

BV - ska kika in i din blogg, men det får nog bli imorrn... ögonlocken blir bara tynger o tyngre, men ändå så ger man sig inte... Knasigt!
    ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • miniGrynet
    Blue Vapor

Vet inte om jag mindes rätt idag när jag var på Panduro, men stod i alla fall och höll i en bunt med papper, små 6x6, olika mönstrade i en bunt från det där... hmmm...
    Orkar inte leta tillbaka i tråden, men den som du länkade till igår kväll härinne, då länkade du till en amerikans sida...

Åh vilket dåligt minne jag har, plus att jag inte kan namnen på alla dessa papper ännu, vet att jag har några av dom som stora, men jag köper papper jag tycker är fint och minns aldrig vad dom heter!

Men du undrade om inte nån visste om dom såldes i Sverige, och det kanske var dom som jag höll i idag på Panduro, för 79 kr.
    ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • miniGrynet

Blue Vapor

Ok, men dåså, då kommer dom på posten sen då!
    Ja, jag var lite sen ute med att tipsa dig...

Försökte dessutom få nya katalogen från Panduro som släpps imorrn, hon sa att hon gärna hade smugglat med den till mig i påsen, men dom hade inte ens fått in dom ännu...
    Snopen jag blev!!
    Dom säger att dom ska få in MASSOR med nya scrapsaker och en väldans massa papper...
    Men men, man fick i alla fall rabattkuponger som gäller hela februari, handla för minst 200 kr så får man 50 kr rabatt. Nu har jag två såna!

Får väl se om det blir nåt där...

Förut höll jag på med en massa smycken med pärlor, lade en massa pengar på det, nu är det papper och annat skoj istället.
    Alltid är det nåt...
    Ska dessutom börja på en silversmides-kurs nästa vecka... ännu mer pengar!!
    Varför ska det finnas så mycket roligt att pyssla med....

ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • miniGrynet
    Matriark
    Jaha, du har redan fått den?!
    Själv är jag oxå postorder-kund men har inte fått nån katalog...
    Sambon skulle springa förbi en Panduro imorrn om han fick tid på lunchen, jag älskar att sitta o titta i den katalogen!
    ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • miniGrynet
    BV

Jag är vaken, men är egentligen bara inne för att spana till mig lite inspiraton till lite papper jag köpte idag, ska scrappa vidare...
    ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • miniGrynet

Inga gröna pluppar här nu... bara jag som är vaken, eller inte kanske...
    Är sååå trött, men ville sätta fast alla saker och bli någorlunda klar med det jag påbörjade ikväll... Dumt, nu kommer man väl inte få sova så mkt för dottern vaknar väl (imorrn) bitti och vill ha mat, precis som alla andra dagar... Att dom inte förstår att mamma är supertrött och behöver lite sovmorgon för hon har suttit uppe halva natten och scrappat - smart som hon är!

Här är den i alla fall, men den är inte klar, ska dit en ruta med text av nåt slag nedanför blommorna...
    Har inte bestämt hur eller vad det ska stå ännu bara... Men det får bli en annan dag!

Inte helt klar...

ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • miniGrynet

Såg nu att man inte ser så mycket, men men... svårt att visa över datorn ibland!

Nu ROPAR (snarare SKRIKER) kudden efter mig!

ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • miniGrynet
    Claudia79

Det Shimmer Kit du skrev om, hur fungerar det, är det löst glitter?
    Tittade på dom nu, superfina färger!
    ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • miniGrynet
    Blue Vapor skrev 2007-01-25 22:35:34 följande:
    Är det någon här som brukar vara med på Papprikas scrap-maror? Funderar på ifall man skulle ta och delta nån gång........... kanske...... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Maror?

Jag har sett att hon har öppet på kvällar för pyssel, är det dom du menar eller är det nåt speciellt?
    ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • miniGrynet
    Claudia79

Den där är så himla fin, har kikat på den några ggr!!

Ja, då vet jag. Det var ju inte alls dyrt, speciellt inte eftersom man får flera färger i samma paket! Ska nog inhandlas...
    hmm... mkt man vill ha!
    ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • miniGrynet
    BV
    Aha... har inte sett det, men det låter ju jättetrevligt!

Har funderat på att ta mig dit och scrappa en vanlig kväll oxå, men har inte kommit mig för det ännu.
    Som jag har förstått det så kan man låna en del saker när man är där, och såklart även handla om det fattas nåt när man sitter och klurar, och det klart att det gör det, det gör det ju alltid hemma så!
    ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • miniGrynet

Brukar det ta lång tid att få från scrapaddicted?
    Beställde därifrån i måndags...

ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • miniGrynet

Var idag på Panduro, köpte lite papper för att jag tänkte göra ett kort till sambon till alla hjärtans...
    Ingen av dom två tjejerna i butiken hade koll på nånting, oerhört frustrerande!

Var ute efter sådana 3D-motiv (nån som kanske vet), som man köper färdiga ark och sedan klipper ut och fäster olika delar med kuddar, så det blir som en liten 3D-tavla.
    Det dom BÅDA tar fram till mig, även efter att jag visat det i katalogen och förklarat flera ggr att man liksom bygger motivet själv, är färdiga 3D-klistermärken, FLERA GGR!!
    Jag höll på att bli galen, till slut säger den ena "det måste vara en beställningsvara!".

Jag nöjde mig, fanns inte mer att göra än att gå till en annan Panduro istället.

När jag sedan har betala så börjar hon RULLA mina papper....
    Så frågar hon samtidigt (jag tittar bort), "vill du att jag rullar papperna?" (lite klämkäckt!) varpå jag svarar "Absolut inte, det kan du ju inte göra!" och sen så kräver jag att få byta papperna till nya som fortfarande är raka!!

Ja, alla borde kanske inte jobba i en pyssel/hobby-butik?! Flört

Jaja, ville bara dela med mig av min dag!

Har just nu en svacka i scrappandet, inte gjort nåt på flera flera dagar! Känns lite tråkigt, men jag vill inte sitta och klippa och grejja om jag inte vet vad jag vill från början, men det kommer väl tillbaka! Glad

ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket